Waar valt jouw mond van open?

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 18 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goblins

    goblins Fanatiek lid

    27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Whahahahahahaha deze is te erg....
     
  2. pardoes

    pardoes VIP lid

    15 apr 2009
    7.308
    891
    113
    Van de week viel mijn mond echt open, was met mijn zoon van bijna 10 bij het dolfinarium en wij zaten even op een bankje vlakbij de zeeleeuwenshow en tot mijn Grote verbazing (dan druk ik mij zacht uit) komt er een gezin aan lopen parkeert een buggy bij de buggystalling met een slapende peuter erin en gaat met zijn allen naar de show, er kwam ook echt niemand terug, de deur ging dicht en het kindje bleef slapend in de buggy die niet vast stond ofzo daar staan. Iedere gek die langs kwam kon het kindje gewoon meenemen. Zei nog tegen een medewerker uhm er ligt een kindje in die buggy die keek en zei ja dat gebeurt wel vaker als we de buggy weg zetten dan is er straks een groot probleem bedankt voor het zeggen maar ik kan hier niks mee.
    Ik weet nog altijd niet wat ik schokkender vind het feit dat je je kind alleen slapend achter laat of dat de medewerker er niet raar van op keek :cry:. Ik vind niet snel wat van andermans opvoeding maar dit.....
     
    baby90, Marbloempje, Madelie en 7 anderen vinden dit leuk.
  3. MadeInUSA

    MadeInUSA VIP lid

    27 dec 2011
    8.669
    9.623
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao:
    Glitters zijn het ergste!
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  4. Waterlelies

    Waterlelies Niet meer actief

    Bizaro_O
    Ben wel heel benieuwd wat de familie heeft gedaan:oops:
     
    baby90 vindt dit leuk.
  5. samarinde01

    samarinde01 Fanatiek lid

    11 dec 2012
    2.809
    1.023
    113
    Nee, de mensen zijn gebleven. Dat vind ik nog net zo opmerkelijk. Ik had geloof ik geëist dat ze zelf zou blijven en dat ze het anders kon uitzoeken..
    De 'dame' had ook nog eens een heel sociaal beroep. Dan snap ik het nog minder.
     
    Syane, Gewooniemand en Madelie vinden dit leuk.
  6. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.774
    25.849
    113
    Vrouw
    En het cadeau is dan een houten muziekinstrumentje. Waar je lekker harde 'muziek' mee kan maken.
    Heel educatief en verantwoord en zonder batterijen:evil:
     
    baby90, lidu1, Evanesco en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.774
    25.849
    113
    Vrouw
    :eek:
    Ik krijg spontaan de neiging die buggy even om een hoekje te zetten. En dan op dat bankje wachten tot de show is afgelopen :evil:
     
    baby90, NiVa0230 en Evanesco vinden dit leuk.
  8. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Dat vind ik echt heel raar! Het kind zal maar wakker worden. Ook slap van het park dat ze dit soort dingen toelaten.
     
  9. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    Hier is dat in onze familie en vriendengroep ook heel gebruikelijk. Als mensen vragen om kadotips noem ik altijd wel ook dingen onder de 15 euro zodat mensen wel keuze hebben maar die dingen worden eigenlijk nooit gekocht. Met mijn beste vriendinnen doen we altijd onderling (groep van 5) 50 euro per gezin samen als 1 van de kinderen jarig is en kopen daar gezamelijk een groot kado van.
     
  10. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    Inderdaad, en wat dacht je van al het water in het park. Dat kindje zal wakker worden, aan de wandel gaan en ergens ongezien in het water vallen :cry:
     
    Strandbal en Ysabella vinden dit leuk.
  11. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.550
    13.127
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Brood snap ik idd. ook meer en zoals gezegd had ik het ook gesnapt als er allergieën zouden zijn. Of als je kind iets écht niet lust.
    Maar ze probéren het niet eens en dat snap ik dan weer niet.
    Tis ook niet dat het kindje het niet lust want bij anderen krijgt ie het wel gewoon te eten en eet ie het gewoon op.
     
  12. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.550
    13.127
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Was dat toevallig recent gebeurd in Den Haag?

    Overigens bestaan er wel verhuisbedrijven die voor je inpakken, maar dan moet je dat natuurlijk wel hebben afgesproken met ze..
     
    Krekel vindt dit leuk.
  13. WinterBird

    WinterBird Fanatiek lid

    28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Lol. Tijdens de zomermaanden dragen de kinderen en ikzelf ook nauwelijks schoenen. De kinderen vinden het heerlijk en ik doe het vooral voor de gezondheid van mijn voeten. Ik heb voetproblemen en ben de voetspieren zo juist aan het trainen voor sterkere voeten.

    Naar de supermarkt e.d. doe ik wel schoenen aan (van die blote voeten schoenen), maar de jongste wil er niks van weten en doet ze meteen uit zodra ik ze heb aangetrokken.
    Zolang hij niet in een openbaar toilet loopt vind ik het prima en niets vies aan.
    Mijn mond valt juist open van jouw laatste alinea! :roflmao:
     
    Krekel, hummeltje5 en emmen88 vinden dit leuk.
  14. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ik loop ook altijd op blote voeten hoor ;)
    Ook in de tuin enz.
    De kinderen ook.
    Maar als wij weg gaan gaan de schoenen aan. Daar is geen discussie over mogelijk.
    De jongste doet ze nog wel eens uit maar die zit in de kinderwagen.
     
  15. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113

    Maar ben je dan niet bang dat ze ergens in staan? Hoevaak ik wel geen glasscherven en ander afval op straat zie (dagelijks). Of misschien stapt hij per ongeluk op een wesp (is mij overkomen), kauwgom of hondenpoep. In een speeltuin mogen mijn kinderen wel slippers of schoenen uit, maar dan ben ik toch ook altijd bang dat ze ergens op of in zullen staan.
     
    Gewooniemand en DQueen vinden dit leuk.
  16. ffff

    ffff Bekend lid

    9 okt 2012
    911
    545
    93
    Wij hebben zo bij vrienden verhuisd. Ze bleven wel ook zelf, maar 80% moest nog ingepakt en het huis zat onder het kattenhaar, kattenkots en kattenpoep (achter bank en kast e.d. vandaan). Echt verschrikkelijk, 's avonds in de auto hebben we allebei zitten janken van viezigheid, een half uur gedoucht en de autobekleding gezogen en gesopt. Vriendschap is nooit meer hetzelfde geworden. Vorige maand zijn ze opnieuw verhuisd en raad eens wie helaas verhinderd waren? :p
     
    Marbloempje, hummeltje5, lidu1 en 8 anderen vinden dit leuk.
  17. samarinde01

    samarinde01 Fanatiek lid

    11 dec 2012
    2.809
    1.023
    113
    Oh wat ontzettend vies zeg! Morgen hebben wij zelf verhuisdag nr 1. Nou ik kan me niet voorstellen dat je mensen in je eigen viezigheid laat ‘werken’. We hebben zelf veel opgeruimd en alles al ingepakt en gelabeld.
    Goed van je dat je gewoon niet gegaan bent! Brrrr
     
  18. Tournesol

    Tournesol Lid

    26 sep 2018
    12
    12
    3
    Na het lezen van het ‘hoe vaak was jij je haar’-topic: dat sommige mensen zich blijkbaar niet elke dag douchen. Ik vind dat dus echt te ranzig o_O (Ik heb het over het wassen van je lichaam, niet je haar).
     
    Ysabella en DQueen vinden dit leuk.
  19. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.550
    13.127
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Van dat onze buren hun dochter muziek laten luisteren én over alle schuttingen mee laten blèren: 'het leven is te kort om nuchter te blijven, atje voor de sfeer, atje voor de sfeeheer' :eek:
    Overigens lang niet het eerste nummer dat buurmeisje zingt waarvan ik denk: owkeeee, dat soort teksten zou ik zo lang mogelijk proberen te vermijden (n.b.: dit soort teksten zong ze ook al dat ze 8 was).
     

Deel Deze Pagina