Waar valt jouw mond van open?

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 18 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    En dan gaan ze nog eens staan roepen onder het raam van mijn dochter :mad:
     
  2. Spoetnik

    Spoetnik Fanatiek lid

    8 jun 2013
    4.166
    4.232
    113
    Vrouw
    Hoezo zou ik van de fiets af vallen?
    Ik val er toch normaal ook niet af. Vind dat altijd zo'n rare gedachte, alsof je ineens van de fiets afvalt wanneer je een draagzak om hebt o_O
     
    Want2beAmom, dreumesje, Moppiemuis en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. muppettje

    muppettje Fanatiek lid

    7 feb 2010
    1.490
    169
    63
    Niet veroordelend bedoeld en puur uit interesse. Liggen jouw kinderen ook in de vakanties om die tijd op bed en met het hele warme weer?
     
    Kleintjuh85 en DQueen vinden dit leuk.
  4. NiVa0230

    NiVa0230 Fanatiek lid

    14 dec 2018
    1.555
    3.594
    113
    Omdat ALS je wel valt, (hoeft niet door eigen toedoen te zijn hè) dat niet erg fijn voor je baby zal zijn waarschijnlijk? Zit je kind in de auto dan ook niet vast gesnoerd in de maxicosi? Want je krijgt natuurlijk geen botsing dus nergens voor nodig..
     
    Zoe123, Peppabig, hummeltje5 en 13 anderen vinden dit leuk.
  5. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.888
    16.247
    113
    Nu vul jij iets in wat helemaal niet zo is, wie zegt dat je opeens van de fiets afvalt als je een draagzak om hebt? o_O

    Het gaat erom dat er altijd een kans bestaat dat iemand je aanrijd of whatsoever en dat je kindje dan onbeschermd in de draagzak zit en jij waarschijnlijk op het kindje valt. Dan heb je een platte baby. Op zich is een platte baby wel makkelijker te vervoeren, die kan je opvouwen enzo...
     
    Zoe123, Peppabig, hummeltje5 en 14 anderen vinden dit leuk.
  6. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.938
    15.247
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Tijdens onze vakantie in Frankrijk, ouders die hun 4 jarige zoontje zonder toezicht door een groot zwemparadijs laten rennen met zijn zwembandjes om. Ongelofelijk gewoon.
     
  7. Spoetnik

    Spoetnik Fanatiek lid

    8 jun 2013
    4.166
    4.232
    113
    Vrouw
    Nee, leg dr los op de achterbank.
    Moet ze vast dan?

    o_O
     
    Krekel en Moppiemuis vinden dit leuk.
  8. NiVa0230

    NiVa0230 Fanatiek lid

    14 dec 2018
    1.555
    3.594
    113
    Daar kwam mijn koffie weer door mijn neusgaten retour.. :roflmao:
     
  9. Spoetnik

    Spoetnik Fanatiek lid

    8 jun 2013
    4.166
    4.232
    113
    Vrouw
    Je zegt het letterlijk. Wat gebeurd er als jij van de fiets af valt.

    Op de rest hoef ik natuurlijk niet te reageren, om de discussie te voorkomen.
    Ik fiets(te, want ze mag inmiddels in het voorste zitje) met draagzak en jij vind dat onverantwoord.
     
    Moppiemuis vindt dit leuk.
  10. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.888
    16.247
    113
    Dat voelde vast niet heel erg fijn. :roflmao:
     
    Iertje81 en miss C vinden dit leuk.
  11. Spikkel19

    Spikkel19 VIP lid

    18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Nee echt wel wat later maar om half 10 s'avonds iedere dag school of vakantie?
     
  12. Salentein

    Salentein Niet meer actief

    Dit! Ik lees hier soms echt dingen dat ik denk: mensen get a life! Als je je het leven al zo moeilijk maakt of zo over dingen nadenkt en afweegt nou dan is het leven wel lastig ja...
     
    Want2beAmom, Gewooniemand, anica en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. NiVa0230

    NiVa0230 Fanatiek lid

    14 dec 2018
    1.555
    3.594
    113
    Hahaha nee niet echt. Via de gangbare route smaakt ie ook een stuk beter :p
     
    Iertje81, miss C en Ysabella vinden dit leuk.
  14. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.888
    16.247
    113
    Ja precies! Wat gebeurd er als je van de fiets af valt? En jij maakt er van en nu zal ik even citeren;
    Dat zeg ik dus helemaal niet, dat je “opeens” van de fiets afvalt als je een draagzak om hebt. Dat maak jij er namelijk zelf van. Je kan namelijk altijd van de fiets afvallen en daar zit het gevaar door met een draagzak te gaan fietsen.
     
    Zoe123 vindt dit leuk.
  15. Rosje83

    Rosje83 Fanatiek lid

    17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    En volgens mij wordt het bovenal afgeraden omdat de trillingen op de fiets van bijv. stoeptegels echt enorm slecht kunnen zijn voor de nek. :oops:
     
  16. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    Leuk topic, regelmatig. Maar met de voorbeelden die ik heb denk ik dat dit topic uitloopt op een rel dus denk dat ik ze nu nog even voor me hou.
     
    Gewooniemand, Youtan, kadootje en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    Haha dit is dus precies zo een topic waar ik +10 voorbeelden uit kan geven waar mijn mond van open valt.
     
    Lumihiutale en Boordevol vinden dit leuk.
  18. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    Proest... Mijn koffie zat ook bij tegen het scherm.

    Overigens hoef je niet perse te vallen. Een onverwachte noodstop is ook al voldoende. En die heb ik.nog wel eens omdat andere mede fietsers (lees middelbare school fietsers) niet uitkijken. Hier fiets er ook eentje... Doodeng vind ik het...
     
    Zoe123, Peppabig, Gewooniemand en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    Die las mijn moeder altijd, en ik als ze ze uit had.
     
    bosi333 vindt dit leuk.
  20. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.877
    13.042
    113
    Vrouw
    Mijn mond valt er niet van open, maar ik verbaas mij wel dat er dus kinderen zijn die in de vakantie zo vroeg naar bed moeten. Oprechte vraag, spelen ze bij jullie in de buurt niet na het eten nog super lang samen met de hele buurt? Hier gaat het met alle leeftijdsgroepen, van een watergevecht, tot voetbal tot verstoppertje spelen. Als het donker wordt komen de ouders gezellig samen in de speeltuin. De dag erna kunnen ze toch uitslapen?

    Overigens gaan mijn kinderen van 6 en 9 nu op vakantie sowieso niet voor 01.00u naar bed, vaak zitten we tot na middernacht nog ergens op een terrasje terwijl de kinderen ook nog heerlijk op het dorpsplein met hun vriendjes spelen. De dag erna slapen ze gewoon uit en als ze moe zijn houden we een siësta.
    Niet op de klok hoeven kijken geeft voor ons een heerlijk vakantie gevoel.
     
    Maxellera, Marbloempje, Queen en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina