Waar valt jouw mond van open?

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 18 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Ik vroeg ook niet specifiek ernaar. Ze bracht het gesprek zelf die kant op. Ik zei alleen maar; leuk die bril. Had haar nog nooit met bril gezien.

2. Gewooniemand

Gewooniemand Niet meer actief

Nou ik vind dat korte haar helemaal niet makkelijk, als ik het korter heb moet ik er weer producten in doen omdat het er anders niet uitziet:evil:. Lang leve het lange haar een mooie staart, opsteken of een mooie band in.
    Lenzen kan ik jammer genoeg niet meer verdagen.
    Ik ga 15 min eerder als de kinderen uit bed kan ik mij even rustig klaarmaken, ik draag niet vaak make-up meestal alleen mascara en lipstick.

Maar zoals jij zegt sommigen die lijkt het niet meer te interesseren zo gauw als er kinderen zijn.
    Maar er zijn ook mensen die het nooit geïnteresseerd heeft hoe ze er uit zien of ook niet zo opgevoed zijn.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.057
    113
    Ik til hier toevallig wel zwaar aan. Heb echt een hekel aan mensen die denken wat van een ander te mogen vinden, maar er eigenlijk niks vanaf weten.
    Net zoals dat eeuwige bekritiseren van andere mensen. Dat gezeik over kortpittige kapsel of witte leggings. Laat een ander lekker in zijn of haar waarde. Als jij het niet mooi vindt, trek je het niet aan, doe ik ook niet, maar laat een ander het lekker zelf weten.

En als laatste: " als mijn partner iets niet " goed" gaat vinden", zoekt ie maar een ander.

Sylver, gitaartje, Zwierezwaai en 12 anderen vinden dit leuk.
  4. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    O, mijn man ligt nu in z’n Joggingbroek naast me. Vind hem best aantrekkelijk hoor.

5. DQueen

DQueen Niet meer actief

Mijn man is de laatste jaren flink aangekomen door het goede leven.Maar eerlijk, ik vond hem met die kilo's minder, aantrekkelijker. Net als ik hem aantrekkelijker vind in een mooie jeans met overhemd dan in en joggingbroek met tshirt. Misschien heel kortzichtig maar het is wel de waarheid. Hoe ik door zijn uiterlijk minder van hem? nee absoluut niet! Maar als ik qua aantrekkingskracht mag kiezen ga ik voor de versie in leuke kleding met minder kilo's.

Evanesco, hummeltje5 en Gewooniemand vinden dit leuk.
  6. DQueen

DQueen Niet meer actief

Ik vind dat we over witte leggings mogen blijven zeiken net zo lang tot die verbannen zijn ;):roflmao:

Evanesco, Driessen21, joepy en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Wij waren gisteren zwemmen en toen zat er in het kinderbad naast me een vrouw die een veelte krap bikini topje aan had dus haar tepel floepte er uit.. Dus toen zij naar mij keek pakte ik even mijn eigen topje vast zo van hallo je spul ligt eruit.. Ze draaide zich om en deed er niks mee, zo irritant want ik blijf dan maar naar die tepel staren hahaha :D

8. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Amen! Sowieso leggings als ze als broek gebruikt worden. Onder een rokje/jurk mag misschien nog wel gedoogd worden.

hummeltje5 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  9. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.995
    6.745
    113
    zuid-holland zuid
    @Iertje81 na mijn zwangerschappen is mijn haar ontzettend veranderd. Het was al nooit een dikke bos, maar nu is het heel dun, pluizig, broos en dor. Het kan gewoon niet langer meer groeien, het breekt af waar je bij staat. Dus ik ben veroordeeld tot een kort kapsel.
    Ik ben er zelfs voor naar een dermatoloog geweest, maar die zei dat hij het veel voorkomt bij vrouwen van mijn leeftijd. Bloed laten prikken op alles wat je kan bedenken, maar verder niks mis.

Dus ik vind het zo verdrietig als steeds korte kapsels belachelijk gemaakt worden ... alsof het altijd een keuze is die je maakt.

Niveah en dds vinden dit leuk.
  10. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Ik vind dat we best iets van iets mogen vinden allemaal en dat we de mening (want dat blijft het) van een ander accepteren ondanks dat je het er misschien totaal niet mee eens bent of het je aantrekt.
    Ik weet dat er ook mensen zijn die iets van mij vinden. Vind ik dat lastig als het negatief is? Ja soms wel; vooral als het mensen zijn die dichtbij me staan. Maar ik denk dan wel altijd; nou ja, jij mag het vinden. Ik ga daardoor niet iets veranderen waar ik achter sta.

Sherbet, Gewooniemand en DQueen vinden dit leuk.
  11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.057
    113
    Om toch in dit kader te blijven, mijn mond valt open van mensen die van alles aan hun uiterlijk veranderen.
    Ze moeten het uiteraard helemaal zelf weten, maar ik vind het wel een zorgelijke ontwikkeling voor onze dochters. Hoe kun je je kinderen meegeven dat je goed bent zoals je bent als je zelf van alles aan jezelf verandert?

Marbloempje, Niveah, Peppabig en 12 anderen vinden dit leuk.
  12. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Nee maar dat is juist mijn punt: ik heb het juist over de gevallen als er wél een keuze is gemaakt. En niet omdat het een onvrijwillige keuze is.

DQueen vindt dit leuk.
  13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.057
    113

Wat onzettend vervelend voor je. Ik ben daar ook bang voor. Ik heb nu nog lang en dik haar, maar sinds ik met mijn schildkliermedicijen ben begonnen, valt het er met bosjes uit. Als ik mijn haar borstel ligt de hele vloer vol, over de douche nog maar niet te beginnen, dus ben bang dat er voor mij straks ook weinig anders opzit.

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.057
    113
    Maar wat boeit jou dat nou? Als een ander dat zo wil?

15. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Hierin ben ik het met je eens. En het gaat ook vaak zo makkelijk hè.

16. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Om even in te haken op het 'optutten om de kinderen naar school te brengen'.

Mijn grootste lifehack; laat iedere 6 weken mijn wenkbrauwen shapen/verven (al ver voor ik moeder werd :roflmao:) en daarnaast iedere 2 a 3 maanden mijn wimpers liften en verven. De vlugge versie is dan haar in een staart/knot en een beetje blush en voila. Kost me nog geen 30 seconden en ik zie er toch fris en fruitig uit :roflmao:

17. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Überhaupt het feit dat leggings als broeken worden gedragen. Afschuwelijk!

hummeltje5 en DQueen vinden dit leuk.
  18. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.057
    113
    Jep. Kennisje van mij, nieuwe borsten, buikcorrectie (en ze zag er echt prima uit, helemaal voor een vrouw die 4 kinderen heeft), extensions, botox. Ja daar schrik ik van, wat voor boodschap geef je dan.

19. DQueen

DQueen Niet meer actief

uhm nu haak ik in want ik sport wel in leggings hahaha.

20. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.995
    6.745
    113
    zuid-holland zuid
    Wat had jij ook weer aan je schildklier als ik vragen mag? Mijn schildklier gaat over een paar maanden verwijderd worden , dan moet ik ook aan de medicatie... ik hoop dat ik nog haar over houo_O

Deel Deze Pagina