Waar valt jouw mond van open?

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 18 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DQueen

DQueen Niet meer actief

Maar wat versta jij onder lang haar? Vind jij schouderlengte lang? Ik vind dat al kort namelijk.

2. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Tot bh band of lager is lang, schouderlengte noem ik halflang, ik heb het nu lang dus.

3. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Dat staat er toch allemaal niet? Sorry, maar ik ben niet bekend met zo zwart-wit denken. Als één iemand (of meerderen) iets vindt van iets, hoeft het toch niet te betekenen dat íéderéén dat vindt en dat er absoluut geen grijs gebied is? Of als iemand iets ergens van vindt, dan hoeft het toch niet zo uit z’n verband getrokken te worden? Of zo zwaar aan getild?
    Bijvoorbeeld; ik had het erover dat iemand een bril op had omdat deze persoon geen zin meer had om zichzelf op te tutten enz. Vervolgens wordt ervan gemaakt dat er een reden achter zou kunnen zitten (dat kan nog) en het eind van het liedje is dat ik brillen niet leuk vind of dat ik vind dat iemand die een bril draagt zich heeft laten verslonzen.
    Op deze manier komen er wel praatjes in de wereld zonder dat iemand goed heeft gelezen of tussen de regels door heeft gekeken.
    Overigens is dit geen aanval op jou hoor, maar je reactie was wel een voorbeeld van hoe ik vind dat het ‘fout’ kan gaan hier.

4. DQueen

DQueen Niet meer actief

Dat lang ben ik met je eens, tot schouder valt voor mij onder kort, over schouder tot bh band valt voor mij onder half lang. Tja en bh band of langer, in mijn ogen kan dat niet meer vanaf een bepaalde leeftijd, maar dat is mijn persoonlijke mening.

5. DQueen

DQueen Niet meer actief

Precies net als dat wanneer je aangeeft dat jij persoonlijk vind dat iets niet mooi is zoals haarlengte op bepaalde leeftijd, dit een paar posts later word verdraait dat iets dus NIET KAN of iedereen dus kort MOET. Dit staat er niet! Er staat een persoonlijke mening over wat ik mooi vind / vind kunnen. Wat de rest van de wereld doet, lekker zelf weten! Ik geef alleen mijn persoonlijke mening.

hummeltje5 vindt dit leuk.
  6. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Volgens mij heb ik het dan halflang volgens jouw definitie, want realiseer me net dat mijn haar niet mijn bhband haalt. Misschien wel over een half jaar ongeveer :D

DQueen vindt dit leuk.
  7. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Ja maar dat is een sportlegging. Die heb je aan met een doel.

hummeltje5 en DQueen vinden dit leuk.
  8. DQueen

DQueen Niet meer actief

klopt! :roflmao:

9. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Ja en een paar Posts later zijn we nog oppervlakkig ook en is uiterlijk zó belangrijk voor ons ;)
    Tja en weet je? Als ik het uiteindelijke verdraaide verhaal van anderen als eerste zou lezen ben ik het nog met ze eens ook. En dat bedoel ik dus met het hele verhaal lezen of niet zwart-wit denken. Maar het probleem is ook een beetje dat mensen (en ja ik doe dat ook weleens) een mening zich zo persoonlijk aantrekken en dat ze denken dat het over hen gaat. En dan wordt er fel gereageerd en heel hard geroepen dat hun partner (oid) gelúkkig niet zo is en voor je het weet ben je in een conversatie beland waarvan je denkt; hè? Nou valt m’n mond open want dit was helemaal mijn bedoeling niet!

10. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Maar interessant dilemma: stel, je bent helemaal klaar om te gaan sporten met je strakke sportlegging en top erop en bedenkt je ineens dat je halsoverkop nog snel iets in de supermarkt moet halen. Wat doe je, ga je in je sportoutfit met het risico dat mensen denken dat je een legging draagt als een broek of kleed je je weer om?

Ik zou me weer omkleden, maar dat is meer omdat mijn middelkwabben iets teveel uitkomen in een sportoutfit, als dat niet zo meer is over een poosje (ik ben heel optimistisch :D), dan denk ik dat ik in sportoutfit zou gaan.

11. TotalBella

Ik hou Mn sportkleding dan gewoon aan. Bij mij trekt t alles juist mooi strak haha. Maar je ziet wel duidelijk een verschil tussen een sportlegging en een gewone legging. Een gewone legging doet ook gewoon niks goeds voor je lichaam.

Gewooniemand, DQueen en MamavanLieverd vinden dit leuk.
  12. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.896
    5.151
    113
    Tot welke leeftijd dan? Moet ik naar de kapper met 32 jaar en haar bijna tot mijn billen? :eek:

13. DQueen

DQueen Niet meer actief

Ik ga dan de supermarkt in met die gypmen en sport top erop is het heel duidelijk dat ik ga sporten maar dat komt ook omdat ik wel uren naar mezelf kan kijken als ik die sportlegging aan heb :oops: ik vind mijn figuur, benen en billen zo mooi in die sportleggings. Het is dat ik het dus niet vind kunnen anders had ik die sportleggings 24/7 gedragen. ze zitten namelijk ook nog eens heel lekker. :roflmao:

14. DQueen

DQueen Niet meer actief

Zoals ik ergens anders al zei, je moet niets. Doen waar jij je goed bij voelt. Ik vind persoonlijk 32 niet oud maar over een jaar of 20 zou ik het niet meer mooi vinden zulk lang haar. Maar nogmaals dat is mijn mening.

hummeltje5 vindt dit leuk.
  15. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Je kwijlt een beetje :roflmao:

hummeltje5, Iertje81 en DQueen vinden dit leuk.
  16. TotalBella

Same here.

DQueen vindt dit leuk.
  17. DQueen

DQueen Niet meer actief

bijna wel :oops: als ik die leggings aan heb en in de spiegel kijk denk ik echt, goh Dasty wat ben je toch een lekker wijf :roflmao:

18. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Oeh, haar tot op je billen. Dat heb ik altijd gewild maar het is me nooit gelukt helaas.

19. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.896
    5.151
    113
    Ik denk ik dan ook niet meer hoor. En om dat lange haar dan steeds te laten verven. Helemaal geen zin in haha

DQueen vindt dit leuk.
  20. Feline31

Feline31 Bekend lid

11 feb 2017
    927
    588
    93
    Dat we bij Wildlands een moeder een bolderkar zagen trekken met daarin een baby’tje met een hydrofielen doek volledig erover heen.. en ik schaam me dat ik er niets over durfde te zeggen..

Deel Deze Pagina