Hi meiden, Ik zag dat de HEMA nu ook een Natural baby lijn heeft met o.a. baby massage olie, baby schuimbad, baby haarlotion en baby body lotion. Volgens de informatie zijn de producten vrij van parabenen, kleurstoffen, minerale olie, siliconenolie en agressieve was-actieve stoffen. Heeft iemand ervaring met deze producten? Ze spreken mij wel aan omdat ik toch wel altijd fan ben van HEMA en niet altijd goede verhalen over Zwitsal hoor...
nee geen ervaring mee, wist niet eens dat ze het hebben... maar ik ga eens kijken, ben wel benieuwd. en als het zonder parabenen is ga ik het zeker eens proberen.
Ja dat zonder parabenen spreekt mij ook enorm aan. Is Zwitsal vrij van Parabenen? Of zitten die daar wel in?
In Zwitsal zit sowieso veel parfum en ook alcohol net als Sodium Laureth Sulfate (wasactieve stof die de huid uitdroogt) Parabenen ben ik niet zeker van. Belachelijk dat ze dit soort spul in babyproducten verwerken. Voor de kleine heb ik hier de Weleda lijn in huis. Vooral ook omdat ik zelf eczeem gevoelig ben. Ik ben wel geïnteresseerd in de Hema lijn al moet ik dan wel eerst de ingrediëntenlijst bekijken..
Parabenen-vrije producten. Hoe zit het precies? > Beautytips, beautytrends, beauty filmpjes, de beste beautyproducten - Beauty - Styletoday
Geen idee, maar ik ga morgen of vrijdag even de stad in en eens even ruiken bij HEMA, dan update ik jullie! De kleine is er nog lang niet dus kan geen ervaringen delen over hoe hij erop reageert ! Ga wel denk ik voor mezelf een flesje halen en testen want ze hebben het ook gewoon voor volwassenen!