Hoi Wie kan er slagroomsoezen maken en is dit makkelijk? Het ziet er makkelijk uit en wil het zelf ook proberen. Maar nu zie ik het ene recept met water en het andere zonder water. Maar de verhoudingen zijn verder wel hetzelfde. Was wel benieuwd waarom en welke lekkerder is. En als je nog tips hebt om het lekkerder te maken, deze zijn altijd welkom Alvast bedankt.
het kan allebei, het ene recept is dan met water en het andere met melk neem ik aan? melk geeft iets meer smaak en kleur, maar met water smaakt het ook prima.
Heb ze wel eens gemaakt maar geen idee of dit met water of met melk was. Ik vond het trouwens een heleboel werk voor het resultaat dat je krijgt en neem gewoon genoegen met kant en klare.
Zoals Rudolph het zei: met water in het beslag krijg je een krokantere soes en met melk krijg je een zachterige en romiger soes. Tis maar net wat je zelf zou willen.
ik zie ook recepten zonder water en melk maar is het zoveel werk dan? ik denk dat ik het dan maar met melk ga proberen in elk geval bedankt voor de reacties