Ik verheug me op: *de thuiskomst van mijn man, hij is voor een paar weken van huis *'Ied al Adha (Offerfeest) over een klein maandje *het eindresultaat van ons huis in wording
Jemig, wat een lange tijd! En voor zo'n jonge uk ook. Ik ken je verhaal niet, maar hoop wel dat hij aan de beterende hand is! Heb je al een idee wanneer hij weer naar huis mag? Veel sterkte!
Op mijn kleine ventje, dat hij maar gezond ter wereld mag komen dan weet ik dat ik het goed heb gedaan met al vanaf week 20 bedrust
Dat ik mijn zoontje over 2 weken weer in mijn armen kan nemen, en dat hij dan hopelijk niet weer bij mij weg moet. Heb hem nu al 2 maanden niet kunnen vasthouden . Hopelijk is er een fijne uitspraak van de rechters en kunnen we ons dan met zijn 2en verheugen op sinterklaas, kerst en hopelijk ijs en sneeuw.
op de thuiskomst van mijn man hij is voor lange tijd in het buitenland nog 12 dagen dan komt hij weer thuis ik hoop dat deze weken voorbij vliegen
Over 2 wkn voor het eerst sinds zoon er is samen nachthe weg. December! Sinterklaas nu zoonlief het wat meer snapt, zijn 2e verjaardag, de gezelligheid van de feestdagen! Februari, ons 2e moppie!
- Dat de blaadjes aan de bomen echt verkleuren naar rood, geel enz.! Ik zie nu af en toe groene bomen waar dan aan 1 takje rode en gele blaadjes zitten, dan voel ik echt kriebels van geluk in m'n buik (ja raar I know, haha)! - 13 Oktober, dan is m'n vriend hier weer. - 16 November, om dezelfde reden haha. - December, dat is zo'n heerlijk drukke maand. 4e oma jarig, 5e sinterklaas, 6e vader jarig, 15e vriendlief jarig, 24-26 Kerst, 29e broertje jarig, en 31e natuurlijk Oudjaarsavond, die ik in Oostenrijk ga doorbrengen.
Ik verheug me op de oplevering van ons nieuwe huis En op 19 oktober de 1e verjaardag van ons meisje En op de december maand, feestdagen en wintersport!!
- De frisse lucht 's ochtends, heerlijk om het dekbed e.d. buiten te laten luchten. - De herfst, warme chocomel op de bank, gezelligheid binnen en een high tea maken voor iedereen die op visite komt omdat er buiten toch weinig te doen valt - Zwanger raken, als we dat geluk mogen hebben - De nieuwe editie van Taarten Decoreren! Wat een geweldig blad - De kerstboom zetten met mijn man. ALLE kleuren die er te vinden zijn gaan er in, heerlijk Amerikaans-kitsch over the top. - Het moment dat ik erwtensoep mag gaan maken! Ik lust het zelf niet, bleh! Maar ik vind het leuk om te maken
-ik verheug me op de dag dat ons kleintje komt, ben 28/12 uitgeteld -verder verheug ik me op het moment dat er nieuwe blaadjes op de bomen groeien en dat de lente dus weer begint -op de volgende zomer verheug ik me ook -op mn zwangerschapsverlof -op de tijd met ons kleintje
Ik verheug me op de terugkomst van mn man zometeen, die komt terug met McDonalds voedsel Verder verheug ik me op: - Komende donderdag; lekker uit eten voor mn man zn bday - Eerste keer sinterklaas, kerst en oud en nieuw met ons mannetje - Behalen van mn rijbewijs - Sneeuw, maar dan zonder al die gekke rommel erna - Verhuizen, hopelijk heel erg snel weer..... Wat zou een tuin toch heerlijk zijn
Ik verheug me op volgens weekend. Een weekend naar mijn moeder met zn 3en. En ik verheug me op de eerste verjaardag van mn zoontje. De eerste 2 cadeaus hebben we al gekocht! Heb er zo'n zin in!!
Een eigen huisje,dat de druk wegvalt dat er ieder moment een ander bij kan komen..dat we dan onze eigen sfeer en smaak erin kunnen brengen,dingen af kunnen sluiten.