waar verheug jij je op?

Discussie in 'De lounge' gestart door zilvervosje, 30 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Dat ik straks lekker kan gaan knutselen... als de kids op bed liggen

2. Tannie

Tannie Bekend lid

16 nov 2011
    552
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik verheug me erop dat hopelijk over een maand of 2 ons pas gekochte huis verbouwd is en dat we er in kunnen. Ben nu al de inrichting aan het bedenken!

3. Ik verheug me waanzinnig op 7 december, dan komt eindelijk mijn favoriete band weer naar Nederland en dan gaan we uiteraard naar het concert! :D

Verheug me ook op morgen, dan vieren we ons jubileum. En op volgend weekend, want dan gaan we op zondag naar een hotelletje, en maandag naar de Apenheul. En op 21 oktober want dan gaan we naar de Efteling.. En op 2 november want dan gaan we wéér naar de Efteling :D

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik verheug me wekelijks op het zien van mijn man (werkt sinds kort in België), dagelijks op het zien van de grote smile van ons knulletje en op langere termijn verheug ik me op het verhuizen naar Noord-Brabant, waar mijn man doordeweeks woont.

5. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ik verheug me

Op het moment dat manlief van zijn uitzending terug gaat komen (hopelijk in december voor 2 weken, en daarna vanaf half april).
    Op het moment dat we zwanger mogen raken.
    Op het moment dat donderdag de donald duck weer in de brievenbus ligt :D

6. Op mijn vakantie die morgen begint! En alle leuke dingen die ik met mijn familie en vrienden in nederland ga ondernemen :)

7. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik verheug me op de dag dat mijn kleine meisje mee mag uit het ziekenhuis...

8. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    Ik verheug me op de komst van onze pup over anderhalve week.

Bijgevoegde bestanden:

• amalia.jpg
      amalia.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,1 KB
      Weergaven:
      14
  9. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Morgen de geluks loterij van de staatsloterij.
    Zal natuurlijk een grote teleurstelling zijn al we niet die € 100.000 winnen. ;):D

10. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik verheug me op onze trouwdag en huwelijksreis en op de Efteling (waar ik net vandaan kom <3)
    Op de komende concerten en op Cirque du Soleil - Alegria.

11. mixje

mixje Actief lid

5 aug 2012
    475
    64
    28
    Ik verheug me op woendag, dan komt mijn man weer thuis en op vrije tijd saampjes daarna.
    En enorm op het bezoek van mijn ouders, ik woon in het buitenland en heb ze tegen die tijd al bijna een jaar niet gezien.
    En ik kijk ontzettend uit om als het zover is het gezicht van mijn man te zien op het moment dat ik hem kan vertellen dat we zwanger zijn...

12. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Ik verheug me op 24 oktober, dan kunnen we namelijk onze pup (Mylo) mee naar huis nemen. :D

Bekijk bijlage 277197

13. Jel

Jel Niet meer actief

Ik verheug me enorm op de komst van ons babymeisje. Kan niet wachten gewoon, wat duren 9 maanden toch lang. Maar nu is het toch echt bijna zover.

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    op de zomermaanden van 2013 ben de kou nu al zat hahah en dan gaan we ook trouwen!!!! Datum moeten we nog even naar kijken maar verheug me dus echt op onze bruiloft

15. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    Hihi jij ook? Wij moeten nog anderhalve week wachten. Heb er zo'n zin in.

16. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik verheug me op mijn verjaardag donderdag maar nog meer op 5 december en kerst want ik vind de boom zo gezellig en dan 27 december want dan kan de boom weer weg hahaha.

17. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Ja we kunnen niet wachten!!!!:p

Wat een schatje is de jouwe wat voor kruising is het ??

sorry off topic pb me anders maar. ;)

18. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Ik vind dit heerlijk, dit seizoen!
    Ik verheug me op de laatste dingen voor de woonkamer aanschaffen zodat hij helemaal af is.
    Ik verheug me ontzettend op volgend weekend lekker doorhalen met een lieve vriendin op Scheveningen!

Ik verheug me op november omdat mijn lief me vanochtend verraste met dat hij nog een week vrij kan krijgen! JEEEJ!!! :D

Ik geniet op het moment eigenlijk van alles :D

19. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Ik verheug ons op onze vakantie naar Turkije a.s. dinsdagochtend 05.00 uur! Uiteraard verheug ik me minder op de reis en het vroege opstaan... vind het gewoon veels te spannend die reis met ons manneke. En dan soms vraag ik me af.... waar ben ik aan begonnen! :)
    En tóch verheug ik me er op haha!

20. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik verheug me op de lente... vind het het mooiste seizoen van het jaar. En ik hoop volgend jaar op gezinsuitbreiding.

Deel Deze Pagina