waar verheug jij je op?

Discussie in 'De lounge' gestart door zilvervosje, 30 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik verheug me op een Big Tasty op de late avond en dan smorgens heel lang uitslapen en 1 dagje(en nachtje) geen kids om me heen. RUST! daar verheug ik me op :p ooit zal die dag komen whaha

2. Koon

Koon Niet meer actief

Ik ook!!

Ben wel jarig in de winter, dus januari wil ik niet overslaan ;)

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.816
    19.122
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij gaan binnenkort een midweekje naar Centerparcs. Daar verheugde ik me sowieso al op, maar nu helemaal. Ik hoop dat we er een verdrietige periode mee kunnen afsluiten.

Verder kan ik nu wel weeer heel erg genieten van het jaargeijde hoor: die prachtige kleuren van de herfst terwijl nog regelmatig het zonnetje schijnt. Ik hoop dat we ook in ieder geval één mooie zonnige dag hebben tijdens onze vakantie, zodat we lekker het bos in kunnen!

4. - op de dag dat de nieuwe kamer van zoonlief klaar is en we eindelijk de babykamer kunnen gaan doen
    - op de laatste loodjes hopelijk eind november.. wachten op de baby!
    - bevallen van een levend en gezond kindje en de eerste weken met ons kleintje.. eindelijk een baby in de armen
    - dat mijn zoon eindelijk wat woordjes gaat zeggen
    - op de derde verjaardag van mijn zoon!
    - op morgen criminal minds kijken :)
    - op zodadelijk een reep chocolade eten :D
    - op goed nieuws van een aantal meiden die al zo lang een kinderwens hebben.. bij sommige een positieve test en bij anderen een goede echo! Daar hoop ik zo op!

maar voor nu eerst nog even tegen de eerste "verjaardag" van mijn dochter* aanhikken.. over 9 dagen is het alweer een jaar geleden dat ze overleed.

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik verheug me op een afspraak bij de HA die me verteld dat ik aan de AB kuur mag!!!

6. marilouise

marilouise Niet meer actief

Op de kerst heb er zo'n zin in

7. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Ik verheug me op meerdere dingen haha!

- Eerste verjaardag van m'n zoontje!
    - De winter! Heerlijk met sneeuw, lekker koud! Warme chocolademelk drinken, lekker dik aankleden en hup, wandelen!
    - Mijn verjaardag!
    - Stiekem verheug ik me ook 'een beetje' op een 2e kindje! :)

8. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Dank je wel. Word zeker spannend nu!

9. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    - het etentje met de familie.
    - het dagje & nachtje weg met m'n man, voor het eerst sinds dochter er is, zo spannend!
    - de feestdagen

En elke dag: om weer naar huis te gaan vanuit m'n werk en m'n, leukste, liefste kleine meisje en lieve, knappe man weer te zien. Of als ik vrij ben dat m'n man weer thuis komt, ik vind het altijd zo fijn dat we dan weer compleet zijn.
    Elke week verheug ik me op het weekend, weer tijd voor ons 3en en leuke dingen...

10. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Op a.s. zaterdag, dan vieren we de derde verjaardag van onze Milan:)

11. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

Ik verheug me op het moment dat ik ons kindje eindelijk vast kan houden. =D

12. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ik verheug me op november dan gaan we een week naar turkije!!

13. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Al ben ik ook onzeker over mijn toekomst als net alleenstaande mama van een tweejarige,heb ik ook zin in om de nieuwe mogelijkheden te bekijken en ervoor te gaan!

mijn leven gaat een soort van opnieuw beginnen.heb tien jaar buiten nl gewoond en ben sinds een maand terug. Alles staat open, ben de basis kwijt en moet opnieuw alles opbouwen. Heb een handje vol vrienden maar geen huis, baan of partner.moeilijk maar ook ergens weer spannend. Ik verheug me voornamelijk op een nieuw leven, nieuwe contacten, een volwaardig leven weer. En rust...dat dus!

14. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    :D My2

Vanaf november wordt het leuk..
    Manlief en ik jarig.
    Dan Sinterklaas,zoonlief jarig,Kerstmis en dan op naar de bevallingsdatum. (15-1-2013):D

15. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    De bevalling en alles wat erna komt! heerlijk een compleet gezin (voor ons dan) en lekker gaan genieten met zijn 4tjes

16. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    ;)
    Jeetje tupp ik ben je weleens tegengekomen in andere topics en lees dat je j kindjes hebt verloren?! Word er helemaal verdrietig van...heel veel sterkte en hopelijk lukt het je dit grote unieke verlies te verwerken op wat voor manier dan ook...sterkte en liefs :(

17. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    ik verheug me heel erg op dit ijshockeyseizoen en vooral dat onze kinderen eindelijk ook op schaatsen gaan staan. Verder verheug ik me op de tijd dat de financiële sores weer voorbij is en dat is gelukkig over ongeveer een maandje :)

18. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Maandag eerste echo<3

19. mave1978

mave1978 Actief lid

7 okt 2008
    181
    0
    0
    Papendrecht
    Leuk topic! Ik verheug mij erg op Sinterklaas; het gezelligste (kinder)feest van het jaar vind ik en natuurlijk verheug ik mij op de komst van onze zoon in februari. Kan niet wachten hem vast te houden en te knuffelen :D.

20. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.816
    19.122
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb ook wel zin in de winterdingen: Sinterklaas (pepernoten en gedichten), wame chocolademelk met slagroom, schaatsen, kaarsjes aan..

Deel Deze Pagina