Stilte en rust. Lekker op de bank hangen en tv kijken zonder dat er gevraagd wordt of de teletubbies/bumba/zandkasteel o.i.d nu op mogen.
Tinkiee winkieeeeee, dipsiiii lalaaaaaa pooo En die stofzuiger... AAARGHHHHHH! M'n zoontje doet hem nu na: zzzssstttlrrrtttpppp
Tijd voor mezelf En dat kan van alles inhouden: op de bank voor de TV of met een goed boek, even internetten, een warm bad, avondje met vrienden, hobbyen (taarten maken, schilderen, kleding maken).
Haha, precies hetzelfde hier met dan af en toe een wijntje, stukje chocola of kaas erbij, heerlijk Ik heb een dochter die echt letterlijk de hele dag kleppert, mondje staat nooit stil en ze wil ALLES weten. Dan is die stilte zo lekker s'avonds
Wat herkenbaar! Iedereen kan nadat kids op bed liggen heerlijk genieten van de rust...ik voel me af en toe net een oud wijf zo hangend voor de tv, maar ik ben dus niet de enige hahaha
Utopia kijken (daar word mijn hoofd helemaal leeg van haha). Mijn drinken op de salontafel zetten zonder dat ik om dat glas moet draaien. Lekker op de ipad tokkelen
Nou, ik verheug me dan vooral op de keuken, not.... Mijn man is de laatste maanden nog niet thuis als zl op bed ligt. Dus is het eerst puin ruimen. Dan thee zetten. En op de bank met iPad, iPhone en AppleTV.
Samen op de bank een filmpje of serie kijken. Helaas wil manlief vandaag voetbal kijken terwijl ik me op blacklist had verheugd
Gamen, internetten, lezen en soms gewoon lekker kletsen met man, of opruimen, knutselen lekker rommelen.