Een avondje heerlijk werken, even m'n hersenen op een ander level een beetje uitdagen. Wel een goede bak koffie erbij uiteraard...
Rust! Op moment zit hij in een fase waar hij iedere morgen zijn oren in bed laat liggen en dat is best vermoeiend, dus ben blij als ik lekker rustig op de bank kan zitten.
Sorry hoor.. maar wij doen dat toch echt samen. Hier gaat de een niet op de bank zitten voordat de andere klaar is. Dus ik snap Beatissimam wel. Als ik alles alleen moet doen wacht de keuken ook nog nadat alle kids op bed liggen. Zo...bleh...
Eeuhhh......? Sarcastisch bedoeld denk ik? Ik verheug me altijd op een kop thee en rustig op de bank liggen...
Dit! De stilte en rust.... Alleen nu ze steeds ouder worden, helaas nauwelijks meer tijd voor onszelf...
Hahahaha! Hier ook eerst puinruimen en daarna gewoon bankhangen met Ipad op schoot. Heerlijk om even niet op te hoeven letten wat de kleine allemaal uitspookt.
En met puinruimen bedoel ik mijn eigen puin hoor (keuken/eettafel/etc.) De kleine ruimt al zijn speelgoed altijd netjes op
Standaard: cappuccino drinken en op de bank ploffen met mn tablet. Zitten nu aan de eettafel, ik speel stomme spelletjes, voetbal staat aan en mijn man speelt clash of clans met een grote pot thee op tafel haha,