Haha herkenbaar. Tegenwoordig is dat verheugen hier nog maar 1 keer per week omdat we bij zijn met kijken
´s middags kan ik lekker rustig op ruimen, en even lekker internetten, of uitgebreid douchen. ´s avonds(als mn vriend niet werkt) zitten we lekker samen friends te kijken(seizoen 10 nu :'( ) daar verheugen we ons altijd op haha
haha 11 pagina's en welgeteld 3 mensen verheugen zich op sexytime met hun man niet echt veel haha. Ik vraag me dan even stiekem af? 1. verheugen jullie niet op s..? Of hebben jullie geen s..? Of hebben jullie s.. als de kinderen erbij zijn Ik verheug me op quality time met mijn man. Even ongestoord een goed gesprek voeren, of sexy time Uiteraard ook wel op gewoon het even niet mama zijn, lekker tv kijken met wat lekkers, even ongestoord opruimen/koken of wat dan ook.
Je kan prima discreet s... hebben als de kinderen wakker zijn hoor, zonder dat ze er daadwerkelijk bij zijn. Is dan wel een vluggertje, maar goed. Dat is ook wel eens leuk tussendoor. Eigenlijk hebben wij nog zo vaak s... dat verheugen niet echt nodig is. Het gebeurd toch wel .
Een lekkere spannende serie kijken... dat vind ik erg leuk om te doen, maar dat kan natuurlijk niet met een 7 jarige erbij. Die bezorg ik een trauma met The Walking Death
Hier verheug ik me op lekker op de bank neerploffen en even niets moeten. Tablet erbij, leuk programma of serie/filmpje en er moet thee en iets lekkers te eten bij Anders is het toch minder haha. Soms vergeet ik wat lekkers in huis te halen en dan baal ik, vooral nu, ben een hongerige zwangere
Nee we hebben geen s.x waar kinderen bijzijn Ook niet in een andere ruimte... Hoe doe je dat?.. Maar zeker hebben wij hier s.x in de avond... Maar dat is nu niet het eerste waar ik aan dacht als de kinderen eindelijk in bed liggen dan is het eerst rust...goede tijden kijken.....
of naar de wc gaan zonder deur open te laten is ook zo'n luxe iets Seks is overrated, krijg ie alleen maar problemen van haha (meer werk en mama roepers ) GRAPJE
Ik verheug me dan op een glas cola, tv aan en een haakwerk erbij. Eerst gtst, dan andere series. Maar goed, dochter is gewoon nog wel beneden en krijgt om 22.00 uur nog een fles. Dus ooit, ooit krijgen we de hele avond weer voor ons zelf.
Op mn werk, ik werk meestal van 19.30 tot 01.00, rustig bestellingen bij elkaar zoeken, inpakken en labels printen zodat ik alles de volgende dag met de jongste weg kan brengen.