Heerlijk als de kinderen slapen hihi. savonds zodra ze beidde op bed liggen zet ik koffie aan, en ruim nog even wat op. en ga daarna lekker utopia en gtst kijken. daarna pak ik de laptop er vaak nog even bij en we knabbelen wat nootjes of chips. vaak werkt mijn man tussen 7 en 9 nog even vind het heerlijk om gewoon even een uurtje echt voor mezelf te hebben. effe geen gezeur aan mijn kop hihi.
Als mijn zoon op bed ligt, is het tijd voor mijzelf, niet voor mijn man en mijzelf. Dat komt later wel. Van sex vroeg in de avond raak ik zo uitgeput dat ik dus niks meer aan MIJN avond heb.
Bank hangen, hoofd in stand-by modus en verder dom de tv aan of even op de iPad zp-en. Helaas zit dat er de meeste avonden niet in omdat ik met schoolwerk aan de slag moet. Zometeen ook weer. Maar nu eerst even een half uurtje niks!
Mijn man sport meestal 'savonds, ik heb in de avond uren meer s met mijn vriendinnetje dan met mijn man Met mijn man heb ik meestal ochtend s, dat is eigenlijk de enige tijd dat we allebei in huis zijn.
Heel verschillend eigenlijk de ene keer spring ik er boven op en de andere moet ie me met rust laten.. Laatste tijd ligt m'n cyclus nogal overhoop n ben vaak kapot na een dag alleen met twee jonge kindjes Maar ml zal tot februari weer meer thuis zijn overdag Dus dan gebeurt t nie Perse Avonds maar gwn net hoe t uitkomt
Mijn kind slaapt nog overdag al zn dutjes dus savonds slaapt ie pas rond half negen. Daarna slaap ik ook. Lig dus nu lekker in bed. Beneden is alles al opgeruimd dan. Ik ga even op internet en lees wat en ga lekker slapen.
Op nr 1 lekker stilte heerlijk even geen kinderen die huilen of met speelgoed gooien/spelen. Ik zet de waterkoker altijd aan voor ik mijn dochter naar bed brengt en maak een heerlijk kop koffie. Ennn... jahoor nu ik dit typ begint mijn meisje te huilen hmm t was zo stilletjes
Wordt dan altijd n beetje nijdig in mezelf Meeeee time Maar gaat ntl altijd gepaard met schuldgevoelens