Waar verheugen jullie je op na de bevalling?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kitty07, 29 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Weer normaal kunnen lopen. Heb last van bekkenklachten en ischias. Op mijn buik slapen. Mijn normale kleding weer aan kunnen en hardlopen.

We kijken natuurlijk ook heel erg uit naar ons meisje maar dat lijkt me logisch.

2. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ja, vanaf week 30 gaat het inneens zo snel echt raar...
    Ik ben een beetje aan het waggelen inmiddels, zodra ik moe ben doe ik het binnenshuis wel bewust hoor. Dat loopt dan wat makkelijker, LOL..

Ik heb al een beetje een idee hoe jij van de bank afkomt.
    Ik moet soms meerdere pogingen doen.
    'Ohneej, gaat niet zo! Dan maar zo proberen, neeh... ZO?' :)

3. Jelle28

Jelle28 Bekend lid

21 okt 2012
    703
    0
    0
    Naast uiteraard het leren kennen van onze kleine vent kan ik niet wachten tot ik een lekker vers gebakken pistolet met filet american met ei en ui kan eten!! Oh en caparccio daar heb ik ook echt zin in!

4. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Filet american met uitjes op een vers stokbroodje!!
    Rosbief met smeerkaas en rucola op een vers stofbroodje!
    Een heerlijke medium biefstuk met kruidenboter en een wit wijntje erbij...

Maar natuurlijk het meeste naar ons kindje:)

5. LieveMama28

LieveMama28 Actief lid

23 okt 2011
    222
    0
    0
    Ik ben planner in een zorginstelling
    Bemmel ( Gelderland)
    drank......heel veel drank!!!!!!
    haha

6. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Ooh een heerlijk sigaretje!! Maar dat wordt m ook nog niet na de bevalling, wil bv gaan geven..
    Hopelijk heb ik na die tijd er zo'n geen zin meer in dat ik m niet meer hoef:)

7. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Mijn eigen kleding weer aan, broodje Carpaccio en een lekker biefstukje. En natuurlijk zo af en toe een wijntje.

Maar het meest: me dochter zien! Waar ik zo naar uitkijk.

8. Sopann

Sopann Niet meer actief

Ik zit net te bedenken dat ik het ook wel errug fijn zou vinden als ik gewoon weer ibuprofen kan nemen, zonder dat het kwaad kan. Ik loop al een aantal dagen met opkomende bijholteontsteking en opgezette klieren (mijn vaste recept als ik verkouden ben...). Al die middeltjes als zout water komen me echt mijn strot uit :p

9. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Kijken naar m'n engeltje :)

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ohhhhhh heerlijk een groot bord Carpaccio en een heerlijk VOL glas wijn:D
    Filet eet ik ook wel graag maar mis ik niet zo zeer.

11. nogeenwonder

nogeenwonder Actief lid

7 jun 2009
    195
    1
    0
    grubbenvorst
    ik verlang er heel erg naar om mijn pasgeboren babytje te ruiken!!! HEERLIJK die geur!:D:D

en ik verlang er heel erg naar om mijn hakken weer te kunnen dragen... ben nu 3 zwangerschappen verder en dit is mn derde paar schoenen zonder hak;)

12. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Buiten het feit dat ik enorm uitkijk naar mn babietje, borstvoeding geven, lekker knuffelen en kroelen.......

Buik kwijt zijn staat bij mij met stip op nr1 iedere zwangerschap weer, lag vorige keren echt te genieten in bed dat die buik weg was. Verder; niet meer zo sloom en onhandig zijn (weer trap op kunnen rennen, iets van de grond kunnen oprapen etc.). Wat eten betreft; sushi, gerookte zalm en tiramisu eten, energiedrank drinken (hoewel dat met de borst waarschijnlijk ook niet verstandig is). En ook erg aan het missen; lekker slapen!

13. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow en ik kijk er naar uit dat ik mn allergie-medicatie weer mag gebruiken. Ben die loopneus en jeukogen nu al weer helemaal beu!

14. Ises

Ises Actief lid

26 mrt 2012
    255
    0
    0
    Lijkt me zo fijn om de kleine s'ochtends nog ff bij ons in bed te hebben, lekker knuffelen. Pakjes aanzien, baby showen, wandelen...

Voor mezelf lekker carpaccio, biefstuk en wijntjes!

Maar eerst nog maar ff van zwangerschap genieten...gaat al zo snel

15. MammieVanSammie

MammieVanSammie Actief lid

30 nov 2012
    395
    2
    18
    Noord Holland
    Oooeee fijn topic!

hardlopen (en springen)
    een wijntje
    stiekem toch ook wel een keer 1 sigaretje :)
    op mijn buik slapen

16. Dobbertje21

Dobbertje21 Actief lid

20 nov 2011
    193
    0
    0
    Ik studeer voor pedagogisch medewerker in de kinde
    Friesland
    De eerste keer de kinderwagen mogen gebruiken, en de luiers en doekjes en flessen. Voor de eerste keer wandelen met de kleine. de eerste keer omrollen, lachen, enz enz

En lekker eggo, eindelijk weer eens op mijn buik kunnen slapen, schoenen normaal aan trekken, weer buikspier oeffeningen kunnen doen, lekker sporten, mijn medicijnen weer mogen gebruiken, en lekker nieuwe outfits shoppen. :D:D

17. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    normaal mijn schoenen aantrekken een lekker trappistje wandelen met onze uk natuurlijk ;) en alles wat daarbij komt , mijn eigen benen weer terug heb echt van die varkenspootjes nu :eek:

18. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    gewoon het kleine... dus heerlijk met mn kleine meisje wandelen, kroelen, in bad en alles!

en ontzettend veel zin in filet americain of filet martino met lekker veel uitjes.. mmmmm!
    op mijn buik kunnen slapen, 's nachts niet meer wakker worden om te moeten plassen of van het maagzuur..
    nog 7 weekjes! :D

Deel Deze Pagina