Weer normaal kunnen lopen. Heb last van bekkenklachten en ischias. Op mijn buik slapen. Mijn normale kleding weer aan kunnen en hardlopen. We kijken natuurlijk ook heel erg uit naar ons meisje maar dat lijkt me logisch.
Ja, vanaf week 30 gaat het inneens zo snel echt raar... Ik ben een beetje aan het waggelen inmiddels, zodra ik moe ben doe ik het binnenshuis wel bewust hoor. Dat loopt dan wat makkelijker, LOL.. Ik heb al een beetje een idee hoe jij van de bank afkomt. Ik moet soms meerdere pogingen doen. 'Ohneej, gaat niet zo! Dan maar zo proberen, neeh... ZO?'
Naast uiteraard het leren kennen van onze kleine vent kan ik niet wachten tot ik een lekker vers gebakken pistolet met filet american met ei en ui kan eten!! Oh en caparccio daar heb ik ook echt zin in!
Filet american met uitjes op een vers stokbroodje!! Rosbief met smeerkaas en rucola op een vers stofbroodje! Een heerlijke medium biefstuk met kruidenboter en een wit wijntje erbij... Maar natuurlijk het meeste naar ons kindje
Ooh een heerlijk sigaretje!! Maar dat wordt m ook nog niet na de bevalling, wil bv gaan geven.. Hopelijk heb ik na die tijd er zo'n geen zin meer in dat ik m niet meer hoef
Mijn eigen kleding weer aan, broodje Carpaccio en een lekker biefstukje. En natuurlijk zo af en toe een wijntje. Maar het meest: me dochter zien! Waar ik zo naar uitkijk.
Ik zit net te bedenken dat ik het ook wel errug fijn zou vinden als ik gewoon weer ibuprofen kan nemen, zonder dat het kwaad kan. Ik loop al een aantal dagen met opkomende bijholteontsteking en opgezette klieren (mijn vaste recept als ik verkouden ben...). Al die middeltjes als zout water komen me echt mijn strot uit
Ohhhhhh heerlijk een groot bord Carpaccio en een heerlijk VOL glas wijn Filet eet ik ook wel graag maar mis ik niet zo zeer.
ik verlang er heel erg naar om mijn pasgeboren babytje te ruiken!!! HEERLIJK die geur! en ik verlang er heel erg naar om mijn hakken weer te kunnen dragen... ben nu 3 zwangerschappen verder en dit is mn derde paar schoenen zonder hak
Buiten het feit dat ik enorm uitkijk naar mn babietje, borstvoeding geven, lekker knuffelen en kroelen....... Buik kwijt zijn staat bij mij met stip op nr1 iedere zwangerschap weer, lag vorige keren echt te genieten in bed dat die buik weg was. Verder; niet meer zo sloom en onhandig zijn (weer trap op kunnen rennen, iets van de grond kunnen oprapen etc.). Wat eten betreft; sushi, gerookte zalm en tiramisu eten, energiedrank drinken (hoewel dat met de borst waarschijnlijk ook niet verstandig is). En ook erg aan het missen; lekker slapen!
Ow en ik kijk er naar uit dat ik mn allergie-medicatie weer mag gebruiken. Ben die loopneus en jeukogen nu al weer helemaal beu!
Lijkt me zo fijn om de kleine s'ochtends nog ff bij ons in bed te hebben, lekker knuffelen. Pakjes aanzien, baby showen, wandelen... Voor mezelf lekker carpaccio, biefstuk en wijntjes! Maar eerst nog maar ff van zwangerschap genieten...gaat al zo snel
Oooeee fijn topic! hardlopen (en springen) een wijntje stiekem toch ook wel een keer 1 sigaretje op mijn buik slapen
De eerste keer de kinderwagen mogen gebruiken, en de luiers en doekjes en flessen. Voor de eerste keer wandelen met de kleine. de eerste keer omrollen, lachen, enz enz En lekker eggo, eindelijk weer eens op mijn buik kunnen slapen, schoenen normaal aan trekken, weer buikspier oeffeningen kunnen doen, lekker sporten, mijn medicijnen weer mogen gebruiken, en lekker nieuwe outfits shoppen.
normaal mijn schoenen aantrekken een lekker trappistje wandelen met onze uk natuurlijk en alles wat daarbij komt , mijn eigen benen weer terug heb echt van die varkenspootjes nu
gewoon het kleine... dus heerlijk met mn kleine meisje wandelen, kroelen, in bad en alles! en ontzettend veel zin in filet americain of filet martino met lekker veel uitjes.. mmmmm! op mijn buik kunnen slapen, 's nachts niet meer wakker worden om te moeten plassen of van het maagzuur.. nog 7 weekjes!