Mensen hier met een opel corsa?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ckialita, 20 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    #1 Ckialita, 20 nov 2009
    Laatst bewerkt: 20 nov 2009
    Hallo allemaal,
    ik heb een vraagje aan Opel Corsa bezitters. Ik wil morgen namelijk een pakket halen bij de Ikea en ik heb een Opel Corsa tot mijn beschikking. Als je de achterbank plat legt, past er dan een pakket in van 2 meter lang? Hij is niet breed, dus dat moet lukken... Iemand die dit weet? Dan slaap ik namelijk vannacht een stuk beter, als ik weet of het geregeld is...

2. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Geen idee, maar als hij (net) niet past, laat je de klep toch een stukje open? Dan steekt het iets naar buiten, maar dat is dan geen probleem toch lijkt me.. Tenminste als je de boel goed vastbind ;).

3. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ja hebben wij zo vaak gedaan, als hij nog 10 of 20 cm uitsteekt gewoon met wat touw goed vastbinden.

ik denk dat het net niet gaat... ik weet niet hoe breed het is, anders zou je ook nog de stoel naast de bestuurdersstoel plat naar voren kunnen klappen en dat deel van de bank erachter ook plat ( volgens mij kan de achterbank in 2 delen plat links en rechts apart, dan gaat de 2e persoon in de auto gewoon achter de bestuurder zitten.

gr Jose

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Moet lukken! Je moest eens weten wat ik allemaal meekrijg in mijn inie-minie Daihatsu Cuore :D

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    ik vraag het mijn man even.

Alleen achterin waarschijnlijk niet. Maar als je de passagiersstoel ook naar beneden doet dan moet het wel lukken.

Anders houd je waarschijnlijk 50 cm achter over.

6. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

ja wij hebben zelf opel corsa gehad en ja hoor past perfect!

7. chaya

chaya Bekend lid

27 okt 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    Wij hebben ook een Opel corsa en volgens mijn man moet het ook prima lukken.
    Vooral als je de passagiersstoel ook voorover klapt...

8. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    zal wel lukken. kun je geen aanhangertje van iemand lenen of huren of misschien van iemand anders een grotere auto lenen?

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
  10. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Is gelukt :D Stoel naar voren klappen, achterbank naar voren, en het paste :D

Deel Deze Pagina