De 3 heeft wel degelijk wifi-ondersteuning: Apple iPhone 3GS 8GB specificaties -gsm's KIESKEURIG Maar erg nieuw is dit model bepaald niet.
Ik heb nu een nokia, dus dat deze wat ouder is maakt me niet zoveel uit. Ik lees er wel goede reviews over. Mn broertje zei wel dat de software langzamer is vergeleken met de 4. Maar als je die niet hebt gehad weet je het verschil denk ik ook niet
Ik heb de 3GS ook en ben er erg tevreden over Bewust gekozen ondanks dat de 4s al uit was, omdat ik deze kwa design ook mooier vind
Mijn vriend heeft de 3Gs heeft wel degelijk wifi. Prima toestel trouwens. Ik heb zelf de 4 omdat ik die mooier vind. Maakt ook mooiere foto's, is sneller en heeft een helderder beeldscherm.
Ik heb sinds een maand ook een iPhone 3 (mèt wifi ) had hiervoor een oude Nokia. Ben er echt super blij mee, fantastisch ding. En dikke korting op het abbo. Tuurlijk, de 4 zal net weer beter zijn maar ik merk er niets van. Heb geen zin om me scheel te betalen voor een iets nieuwere tel die eigenlijk hetzelfde kan.
Zoals eerder gezegd heeft de iPhone 3 wel degelijk wifi. Ik had eerst een iPhone 3 en daar als ik heel tevreden over. Ik wilde eigenlijk wachten tot de iPhone 5 zou uitkomen, maar helaas kreeg ik veel dode pixels ( te vaak laten vallen) en toen heb ik de iPhone 4 gekocht. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet heel veel verschil merk. De 4 is misschien ietsjes sneller, maar daar is het wel mee gezegd. De 3 is een prima toestel.
mijn man heeft hem nog en ik heb de 4s. Ik zou toch echt minimaal voor de 4 gaan, het is zo een verschil. Internet vind ik echt langzaam bij mijn man. Kwaliteit van de camera is helemaal niks (amper redelijke fotos mee te maken) en het touchpad reageert moeilijker vind ik.
Ik weet niet of er verschil is tussen 3 en 3GS maar de 3GS die ik destijds had had wel wifi-ondersteuning. Zou even kijken welk type het is.
Heb hem van de week binnen gekregen, ideaal toestel. Had hem al eerder gehad, maar die was kapot. Heeft gewoon WIFI ondersteuning, dus hoe Sweetlady82 daarbij komt? Ligt veel lekkerder in de hand dan de iPhone 4. Voor de rest, tja, het blijft iPhone. Heerlijke telefoon!
Ik heb ook een iphone 3, maar heb mijn simkaart nog steeds in mijn oude LG Vieuwty zitten.. Ik vind de Apps wel leuk op de Iphone, en dat je kan internetten, maar vond het toch wel een flinke domper dat je er niet eens filmpjes mee kan maken :S, en de foto's zijn ook 3 x niks. Vandaar dat ik nog steeds mijn oude telefoontje gebruik.
Ik kan gewoon filmpjes opnemen en gelijk op FB neerzetten... Weet niet wat van filmpjes jij dan bedoeld... Ik heb ook de 3 en ben er errug tevreden mee hiervoor had ik de nokia n97 dat is dan een drama vergeleken bij de iphone...