Betaalbare babykamer?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Mooni, Jun 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mooni

Mooni Actief lid

Oct 12, 2007
    316
    0
    0
    Hallo,

Ik ben op zoek naar een betaalbare babykamer.
    De meeste kamers die ik in de folders zie vind ik zooo duur!

Is er niet een leuk kamertje van rond de € 300 ergens te vinden?

2. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,292
    0
    0
    Bij Babydump zie ik een kamertje voor 179 euro, maar dat is alleen een ledikant en commode. Verder kan ik inderdaad alleen babykamers vinden vanaf 400 a 500 euro.

Misschien een idee om op Marktplaats te kijken? Wij hebben ook een leuk kamertje 2e hands gekocht voor 300 euro.

3. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik heb een ontzettend leuk kamertje voor 50 euro van marktplaats.
    Aparte kast erbij gekocht maar het hoort wel toevallig allemaal bij elkaar! :D ik zou zeggen kijk daar eens.
    Vaak ziet het er hartstikke netjes uit en voor een klein prijsje

4. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Je kunt ook bij ikea kijken. Ledikantje is geloof ik 90 euro een kast heb je voor iets van 120 en een ladekast die je als commode kan gebruiken voor ook zoiets.

5. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,818
    3,344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Volgens mij heeft ook Leenbakker een leuke serie, die niet zo duur is.
    Verder heeft babyplanet een kamertje voor 499 wat ook toch wel erg mooi is, basic, maar mooi.

En tja, anders marktplaats idd. Mijn kamertje komt daar ook vanaf. Daar heb je voor die prijs toch vaak heel goede kamertjes, die vrij prijzig zijn geweest en dat is te merken aan de kwaliteit: Ze kunnen zeker nog een ronde mee, zonder dat je ziet dat ze 2e hands zijn!

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Wil je hem echt nieuw?
    Wij hebben een mooi kamertje van 1 jaar oud, incl. matras en aankleedkussen voor 275 euro van marktplaats afgehaald.

7. Premama

Premama Actief lid

Jul 19, 2007
    466
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ladenkast Hemnes van IKEA als commode: EUR 130
    Ledikantje van Prenatal (weet de naam even niet, maar het is een serie waarvan ze een heleboel kleurtjes hebben), incl matras ong. EUR 200
    Kledingkast hadden we al. Zou zelf ook nooit een babykledingkast kopen. Die zijn laag en klein en je kunt hem na een paar jaar niet meer gebruiken.
    Succes!

8. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Leen Bakker ben ik zelf niet zo'n fan van. Eigenlijk alles wat we daar ooit gekocht hebben is zo'n beroerde kwaliteit, daar zal ik echt nooit meer iets kopen.

9. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,055
    0
    36
    In de boom
    Wij heben het weekend de babykamer bij de ikea gekocht. Het is de hensvik serie. We waren nog net geen 300 euro kwijt. Er kwam nog wel een matrasje van 25 euro bij op.

10. Alita

Alita Niet meer actief

Wij gaan dus ook naar ikea... Het bedje is 89 euro.. Wij gebruiken ook een ladekastje waarschijnlijk twee naast elkaar samen 100 euro.. Het matrasje van leenbakker 40 euro een pocketvering en lekker dik, en wij hebben de klerenkast van onzelf op de kamer staan en willen dus de ladekast gebruiken voor de kleertjes en mischien nog wat ruimte in onze klerenkast...

Groetjes cindy

11. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

Feb 15, 2008
    1,890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    lang leve marktplaats!
    ik heb daar een hele leuke kast annex commode vandaan, een mooie klamboe, en een gave schommelstoel. bedje ga ik daar ook vanaf halen.

alles nog heel mooi, megaveel keus, en ik ben er heel weinig geld voor kwijt. :)

nu nog zorgen dat er een baby in dat kamertje komt wonen (spul staat nu in de garage allemaal). was wel zwanger, maar dat is helaas fout gegaan...

12. Mooni

Mooni Actief lid

Oct 12, 2007
    316
    0
    0
    Marktplaats kijk ik elke dag even op, maar hier in de buurt is niet veel soeps :( .

Ik ga nog maar eens bij Ikea kijken geloof ik :).

13. moesje83

moesje83 Bekend lid

Apr 18, 2008
    911
    0
    0
    Lang leve de ikea, wij hebben de meubeltjes voor onze babykamer bij ikea gekocht , misschien zit er daar wat voor je bij

14. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb ook een superleuk babykamertje van MP gekocht voor 150 euro. Ik zou echt aanraden om MP flink in de gaten te houden :)

15. Kiz

Kiz Bekend lid

Nov 21, 2005
    973
    0
    0
    Ik weet niet waar je woont maar op www.blankhoutenwereld.nl (zuid Nederland)staat ook een kamertje van 299 euro. Zij bezorgen ook thuis. Wij hebben daar ons kamertje gekocht, zijn eerst wezen kijken in de winkel, en kregen daar toen het matras gratis bij (ander kamertje trouwens). Misschien een optie?

16. Mooni

Mooni Actief lid

Oct 12, 2007
    316
    0
    0
    Wij wonen in het Noorden :rolleyes: , maar die site is leuk!
    Hebben jullie zelf de meubeltjes nog geschilderd?

17. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Ik heb ook een kamertje van ikea (hemnes) zie album.

18. goudlokje

goudlokje Actief lid

May 2, 2008
    109
    0
    0
    sales assistent
    hoofddorp
    Echt even op marktplaats kijken hoor.
    Heb ik zo'n mooi kamertje gekocht voor 250 euro. Hij wordt nu nog verkocht bij de babydump voor 1750 euro! Da's nog al een verschil!

19. Quinta

Quinta Niet meer actief

Ik weet niet of het te doen is voor je, qua afstand, ik zie namelijk net dat Aktiebaby Breda magazijn leegverkoop heeft ivm verbouwing.
    Misschien is het wat om daar eens te gaan kijken?

20. Mooni

Mooni Actief lid

Oct 12, 2007
    316
    0
    0
    Dat is helaas niet te doen voor ons, wij wonen in het Noorden.
    Maar toch bedankt voor de tip.

Ik denk dat we toch maar voor een commode en ledikantje van Ikea gaan. Vanavond maar ff overleggen met manlief ;) .

Share This Page