Je loopt dus nog steeds zwanger rond, had voor je gehoopt (naar aanleiding van je topic in de peuters) dat je inmiddels bevallen was.. Succes nog even de laatste daagjes.. Voor mezelf (heb nu nog niet echt een buik, maar vooral de vorige keer) lekker weer zonder buik, die zat zo in de weg!
- een lekker biertje - wil mezelf weer terug, zonder vermoeidheid, bekken,- en rugpijn, buik die in de weg zit...wil alleen graag wel mn enorme boobs houden - biefstuk ( flink rood ) - stokbroodje filet american - gerookte zalm - 8 uur slapen zonder 20 x wakker te worden of gewoon nog wakker te liggen ( al zal die 8 uur slaap er voorlopig niet meer inzitten na de zwangerschap )
File american!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ohh wat was ik daar verslaafd aan en tijdens de zwangerschap mocht het niet meer. Na de bevalling meteen een italiaanse bol met file gekregen van me man haha.....
Veel bovengenoemde dingen, filet american, gerookte zalm, wijntje, me geen logge zeekoe meer voelen, niet meer zo veel moeten plassen. Maar verlang er vooral naar om weer een leuke en fitte mama te zijn voor beide kindjes straks, want op dit moment mag ik niets meer en is mijn lontje ook niet meer wat het geweest is helaas .. Gelukkig nog maar een paar weekjes!
Ik wilde heel graag weer dingen doen zonder het zo langzaam en moeizaam ging. Even snel iets van boven halen, even naar de winkel, opstaan van de bank of even sokken aantrekken. Vooral die laatste twee dingen waren echt een beproeving op het einde Nu ik ben bevallen geniet ik daar echt enorm van! Ik ren de trap op en af. Heb voor de grap al 10 keer m'n teennagels gelakt, gewoon omdat ik er zo makkelijk bij kan. Ik ren in de tuin achter m'n katten aan, dikke pret voor ons allemaal. Echt heerlijk om weer zo vrij te zijn! Verder heb ik m'n wijntjes heel erg gemist, daar heb ik er ook al aardig wat van gedronken. Nu even niet meer, want we moeten weer streng aan de lijnerij. Filet american had ik lekkerder gemaakt dan ik het eigenlijk vind, dat viel dus een beetje tegen. Een biefstukje van de barbecue was dan wel weer grandioos. Ik riep echt ooh aah, mmhh hmmm te roepen in de tuin. De buren zullen wel gedacht hebben En last but not least, eigenlijk de belangrijkste: geen bekkeninstabiliteit meer! Zo goed als mogelijk je op een gegeven moment went en probeert om te gaan met de pijn, zo gewoon is het nu om die pijn niet meer te voelen. Af en toe als ik een gekke houding heb of te lang wandel dan voel ik het nog iets, maar over het algemeen ben ik weer helemaal de oude. Heerlijk!
was dat bij jou zo snel al minder dan????? Ik kan ook echt niet wachten tot ik weer normaal een eindje kan lopen zonder pijn als ik nu een stukje met de hond wil gaan lopen denk ik na 50 meter al "waar ben ik toch weer aan begonnen"
Lekker op m'n rug of buik in bed liggen en lekker met m'n vriend kunnen knuffelen zonder dat die buik in de weg zit. Kunnen seksen zonder dat het zo'n gedoe is. Gewoon weer m'n lichaam voor mezelf hebben. Gelukkig dat het de laatste loodjes zijn, maar ben wel weer toe aan ontzwangeren...
-Mijn kind te leren kennen -Gewoon weer kaas kopen zonder op te letten wat voor kaas het is -Gerookte zalm -Auto rijden (mag ik helaas niet met de medicatie die ik heb en zonder de medicatie die ik had) -Sushi eten. Moet of met de auto naar een goed restaurant (man lust het niet) of met openbaar vervoer (heb ik geen puf meer voor).
Naast dat ik benieuwd ben naar mijn 2e kindje, kijk ik ook naar het volgende uit: mijn 'oude ik' met veel meer energie en geen last meer van dat de dikke buik in de weg zit, zodat ik ook weer leuke actieve dingen met mijn oudste kindje kan doen, daar voel ik mij wel eens schuldig over. Maar ik weet van mijn 1e zwangerschap dat de 'oude ik' terugkrijgen best lang duurt (alhoewel ik nu beter voorbereid ben op hoe het moederschap eruit zal zien en dat de omschakeling van geen naar een kindje nu natuurlijk minder groot zal zijn). En verder mis ik: carpaccio, sushi, vriendlief weet al wat hij op de 1e en 2e dag na de bevalling moet halen , Ohoh, wat vond ik het na mijn bevalling via KS van mijn oudste vreselijk dat je de 1e dag alleen maar vloeibaar eten mocht . En de lekkere wijntjes natuurlijk. En lekker uit eten gaan en alles kunnen bestellen van de kaart wat je lekker vindt!!!
Eeeehm hier is dat toch wel dat ik uitkijk naar mijn eigen lichaam. Gewoon weer de dingen kunnen doen zonder dat je pijn in je ribben en rug krijgt, niet die vervelende maagzuur meer. Vind het heel leuk en gezellig hoor zo'n kleine spruit in me buik, maar heb sinds afgelopen maandag de huur opgezegd en ze mag zich nu wel laten zien hihi. Daarnaast verlang ook ik weer naar buikslapen. Ik hou der van hihi. En naar een broodje filet american met uitjes, en biefstuk, en carpaccio hihi. Oh, en een glas zoete witte wijn niet te vergeten .
Mijn eigen kleding weer aankunnen bv geven (hoewel niet al te lang ) Op mijn buik slapen stoeien met mijn oudste ongeremd sexen (hoewel... dat duurde nog wel even) eten: helemaal niets... (at bijna alles (sushi en gerookte zalm (vers) mag gewoon) en ik gebruik geen alcohol) energie hebben geen maagzuur! doorslapen (minder plassen!)
ja hoor.. je mag met bv alles behalve alcohol, drugs en roken. Let gewoon goed op hoe je kindje reageert en dan zie je vanzelf of caffeine of kruidig eten invloed hebben (vaker niet dan wel!)
Het meeste verlang ik naar weer normaal kunnen eten en niet dat alles zwaar valt of dat ik steeds blijf eten om maar geen hongergevoel te krijgen. En het knorren van mijn maag, daar was ik vooral na de eerste bevalling super blij mee. Op de een of andere manier kan mijn maag niet knorren als ik zwanger ben. Wat eten betreft, fiklet american en een red bull, het eerste wat ik wil hebben na de bevalling.
Al het eten wat je maar kan bedenken Ik heb HG en ik ben nu al vanaf 6wkn voor minimaal 50% aan het vloeibare voedsel. IK WIL ETEN!
Ik verlang er naar om mijn mooie benen weer terug te krijgen zonder putten en rode plekken echt vreselijk !! Verder verheug ik me er op om weer sex te kunnen hebben zonder dat mijn buik in de weg zit!! En ik heb zoooooo'n zin in filet americain, wijn, sushi en carpaccio...Heerlijk!!!
Carpaccio en Gerookte zalm was ik helemaal vergeten!! Ook het poetsen zonder elke 5 min te hoeven gaan zitten zal ik niet missen.. Wel dat manlief nu het meeste doet hahaha
Een broodje met gerookte zalm, sla en gekookt ei Een broodje filet americain Carpaccio Op mijn buik slapen Normaal op een stoel of bank kunnen zitten (door de rugpijn kon ik dat maar even) pfff.. wil ik hier nog wel een keer doorheen gaan