Woehaa wat een goed topic, ik verlang best naar veel dingen weer eigenlijk! Ehm, maar mijn top 3: 1. Makkelijke seks en weer écht mooie lingerie kunnen dragen! 2. Een wijntje op zijn tijd 3. Biefstuk Oh ja en weer op mijn buik kunnen slapen zou ook wel heel erg fijn zijn! En straks mis ik natuurlijk weer die trapjes en dat speciale gevoel van zwanger zijn haha.
- Met stip op 1 : Normaal kunnen poepen! - Biefstuk, carpaccio, rosbief, gerookte zalm, tartaartje dat niet stuitert, ossenworst en filet americain eten!! - Lekker een wijntje kunnen drinken (en als het heel gezellig is een sigaretje erbij) - Buikslapen - Mijn lichaam weer voor mezelf en graag in het oude formaat (geen tieten als meloenen meer!!) - Geen gekraak en pijn meer in mijn onderlijf als ik me beweeg - Lekker voluit kunnen niezen zonder mijn broek vol te piesen En uiteraard mijn kindje gezond en veilig bij me te kunnen houden Best een waslijst als ik het zo zie hihi. Niet verder vertellen he want verder weet niemand dit
Ik verlangde niet echt ergens naar,ik nam alles zoals t was.Ben ook geen buikslaper of rauw vleeseter.Drink en rook niet.Zelfs de sex was nog goed tot een paar weken voor de bevalling nog dus....
oh wat herkenbaar.. alleen had ik na mijn eerste bevalling zeker nog een half jaar last van urineverlies door mn slappe bekken bodem. die hebben zo'n klap gehad van de bevalling! ik zie daar juist weer tegenop, om die rottige oefeningen te doen die geen zier helpen (voor mijn gevoel) kzie dat het ook jouw tweede is, had jij daar geen last van? verder zijn alle dingen genoemd waar ik ook weer enorm naar verlang, en dan vooral mn lichaam weer terughebben. makkelijk kunnen bukken en stukken lopen zonder pijn. meer energie hebben. beter kunnen slapen. na de bevalling moet je er ook elke nacht uit, maar het verschil is dat ik dan gelijk verder slaap (door de bv kon ik super slapen) en nu een uur wakker lig als ik even een plasje heb gedaan snachts:x en ook hier; gerookte zalm en filet american
Mwah de eerste maanden was ik helemaal een soort van ontploft daar beneden maar alles heeft zich toch wel goed hersteld. Alleen als ik heel erg de slappe lach had dan had ik wat moeite om het op te houden. Nu is het helemaal erg, als ik meer dan 3x nies kan ik weer een schone broek aan
Ja, ik verbaas me er ook echt over! Toen ze eenmaal was ingedaald was het al wat minder, uiteindelijk deed het weer meer pijn maar ik denk dat dat kwam omdat ze natuurlijk zwaarder werd. Sinds de bevalling heb ik dat rotgevoel niet meer gehad. Ik had het vooral bij het zitten. Ik kon alleen een beetje normaal op een fauteuil van ons zitten, verder was alles drama. Eetkamerstoel hield ik maar 5 minuten vol, tuinstoel hooguit 10 minuten. Gaat nu gewoon echt goed, ik heb eerder last van een dove kont dan dat ik m'n bekken voel Bepaalde oefeningen die ik destijds van de bekkentherapeut heb gekregen zijn nog wel gevoelig, maar zo pijnlijk als het was is het al lang niet meer. Zo'n opluchting, echt!
leuk topic!!! hier filet american!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! op mn buik liggen normaal kunnen bewegen seksen met manlief!! (heel erg)maar een sigaretje!! alles kunnen eten zonder er kramp of maagzuur van te krijgen... pfff kan nog zoveel meer bedenken...ben blij dat t eind in zicht is maar probeer er ook nog van te genieten aangezien dit echt de laatste keer is!!
Ik verlangde qua voedsel nergens naar want ik at gewoon weleens biefstuk en dronk ook nog wel eens een wijntje. Waar ik vooral naar verlangde was meer dan tien meter kunnen lopen zonder giga naar de wc te moeten. Als ik met mijn vriend ging wandelen dan moesten we na vijf minuten weer stoppen omdat ik dan zoveel last had van mijn blaas. Wat vreselijk irritant was dat zeg! "Zullen we even wandelen?" "Nee kan niet want dan moet ik steeds plassen" "Zullen we even de stad in" "Nee kan niet want dan moet ik steeds plassen" "Zullen we lekker uit eten gaan?" "NEEEE KAN NIET WANT DAT MOET IK STEEDS PLASSEN!!!" Grrrrrr
-Mijn energie! Kan me niet herinneren het ooit gehad te hebben! -Mijn gewone lichaam / aantrekkelijker voelen (voel me nu echt een dikkerdje, terwijl ik bij de 1e zwangerschap evenweel woog en helemaal niet dik ben, maar het voelt wel zo) -Een lekker glaasje bier
Yeh, dat is inderdaad een topper.. heb je geen 'hulpmiddelen' momenteel waardoor het een beetje lukt?
Met stip op 1. Carpaccio en Biefstuk met een wijntje...( het water loopt me al in mijn mond) En me weer sexy voelen ipv een aangespoelde walrus... En ongeremde sex ipv rustig aan doen.. En uiteraard op mijn buik slapen!
- op mijn buik slapen - preparé met ajuin - wijn - op mijn buik slapen - smoske, kebab Maar vooral: om de meisjes eindelijk te kunnen zien en vast te houden!
Dat is Vlaams voor filet américain met uitjes als ik me niet vergis @Desiree1986: Ik ben aan de lactulose siroop op aanraden van een forumlid hier en dat gaat al stukken beter gelukkig. Toch kijk ik uit naar de dag dat het allemaal weer vanzelf en zoals het hoort gaat
- lekker ossenhaasje - harde broodjes met filet americain - italiaanse bol met roomkaas en gerookte zalm - het slapen op mijn buik