de vorige keer gelijk na de bevalling een broodje filet gehad, dat wil ik deze keer ook wel weer! en lekker gewoon weer op mijn buik kunnen slapen, merk dat het nu al lastig word, en moet nog zo lang!
mmmm - (meer) sex. - Op mijn buik kunnen slapen. (had ik bij de eerste ook na de bevalling, maar vervolgens sprongen m'n borsten uit elkaar en lag ik iedere ochtend in een plas melk - Geen papiertjes of iets in mijn ondergoed hoeven te doen (urineverlies is echt niet leuk:x) - Mijn benen weer kunnen scheren..!!!!!! Oh, en "bikinilijn" natuurlijk ook - een bacotje - Geen maagzuur meer!!!! - mijn "normale" kleren weer aan. Nou ja, volgens mij kan ik nog wel even doorgaan, maar dit zijn de belangrijkste dingen
Naast alles wat er al genoemd is.... mijn bord leeg kunnen eten. Mijn buik zit zo vol, dat ik alleen maar kleine beetjes kan eten. Uit eten gaan zit er dus niet in, want dan moeten we minstens 3 uur in het restaurant blijven zodat ik wat op kan eten. Dat lijkt me heerlijk!! Gewoon weer alles in 1x op kunnen eten. Of ben ik dan de enige?
Poeh! Waar verlang ik niet naar? Ik ben het zwanger zijn wel beu. Eerlijk gezegd vanaf het begin al. Maar bepaalde etenswaren echt missen, nee dat valt me wel mee. Sommige dingen zijn wel jammer maar er valt prima mee te leven. Maar mijn top 3: - Wijn! Wijn! Wijn! - Normaal lopen/zitten/opstaan/sokken aandoen, kortom mobiliteit - Paardrijden En vooral: Mezelf ongegeneerd volproppen met pijnstillers van alle soorten! Ik heb sinds 3 weken ernstige pijnklachten en ze kunnen vrijwel niets doen i.v.m. de zwangerschap. Nog 7 weken in het vooruitzicht is dan heeeeeeeeeel erg lang! Ik zou graag borstvoeding geven, maar ben inmiddels meer dan bereid dat op te geven voor pijnbestrijding Al hoop ik stiekem dat het zwangerschapsgerelateerd blijkt uiteindelijk en weggaat na de bevalling (of beter nog: nu!).
Een glas hele hele hele goede rode wijn. Ik snak ook bij vlagen naar een sigaret, maar daar ga ik straks toch echt niet meer mee beginnen uiteraard.
Een heerlijk glas rose wijn een biefstukje nog lekker rood van binnen en gewoon wat meer mezelf zijn! Ben echt mezelf niet meer het wordt steeds erger de laatste dagen blegh Van mij mag onze uk komen!
hihi ben nog maar net begonnen maar ik velang met dit heerlijke weer naar een lekker glaasje witte wijn(zoet)
nee, helaas ook dat werkt niet meer. Ik slaap ermee sinds week 20 gok ik. En sinds een paar weken werkt ook dat niet meer.. Ach, nog een paar weken volhouden