dochter ziek en lange auto rit (vakantie) morgen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door p1982, 13 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p1982

p1982 Niet meer actief

vannacht begon onze jongste, bijna 3,5 jaar opeens te spugen en flink ook 2x gehad vannacht en net ook weer

echter gaan we morgenavond om 20 uur rijden naar italie

iemand tips?

2. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16

Als her goed is zou ze morgenavond toch een stuk beter moeten zijn. Ik zou geen medicijnen geven, de rotzooi kan er beter uit. Voor de rit geen zoete dingen en melkproducten en op regelmatige tijden een droog biscuitje. Misschien een armbandje die je bij de apotheek kan kopen tegen de misselijkheid? Beterschap en ook een fijne vakantie!

3. p1982

p1982 Niet meer actief

ga zo wel even de dokter bellen want ze grijpt naar de oren en klaagt over de keel

even voor de zekerheid na laten kijken

4. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Je gaat avonds en snachts rijden dus zal ze in de autostoel moeten slapen. Ik zal dan kiezen om overdag te rijden en ergens te overnachten zodat ze snachts gewoon lekker slaapt. Of de reis een paar dagen uit stellen. Als ze nog niet lekker is dan.

5. p1982

p1982 Niet meer actief

uitstellen is niet echt een optie

ze moet inderdaad slapen in de autostoel.
    overdag zal ze ook in de stoel moeten zitten en valt ze ook in slaap

6. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Misschien is het spugen dan gestopt, en mocht er koorts zijn gewoon paracetamol voor de reis en luchtig kleden.

Laat maar weten wat de huisarts zegt..

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Tja als ze echt nog ziek is is uitstellen de enige optie...
    Hoop dat ze morgen weer beter is!!!

8. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Als ze echt ziek is, zal je toch moeten uitstellen :(

9. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Ik zou morgen langs de huisarts gaan en indien nodig een dag later vertrekken. Zelf zou ik ook niet ziek in de auto willen zitten.

10. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik mag hopen dat de gezondheid en het welbevinden van jullie dochtertje belangrijker is dan een vakantie?! Uitstellen dus als het moet, wat hierboven al gezegd is....zou jij kotsmisselijk en met pijn tig uur in de auto willen zitten?! 😳

11. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.815
    19.119
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    In mijn ervaring kan spugen soms ook ineens komen en snel weer weg zijn, zonder dat onze zoon er echt ziek van is. Dus ik hoop voor je dat het zoiets is. Maar als ze echt ziek is, zou ik ook later vertrekken.

12. kersenflap

kersenflap Niet meer actief

ik hoop dat jullie lekker konden gaan, hier heeft onze zoon er ook een abbonnement op om ziek te worden net voor vertrek we houden ons hart al vast zeg maar.

13. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

Eens, ik vind het echt ongelooflijk dat uitstellen geen optie is! Je gaat toch met de auto?

14. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.350
    10.310
    113
    Zijn jullie nog gegaan.hoe gaat het nu? Ben benieuwd wat de huisarts zei.

15. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik ben ook benieuwd of je bent gegaan. Ik zou in ieder geval kijken naar mijn kind. Dochter heeft vannacht 2 keer overgegeven, vanmorgen hing ze nog en nu is ze weer als nieuw. Als ik dan morgenavond op vakantie zou gaan, zou ik dat gewoon doen. Als ze nou nog aan het overgeven is etc. dan niet, maar goed bij kinderen komt iets soms snel op en is het ook zo weer over.

16. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Ja maar ze zit dan niet zoveel uur achter elkaar in de auto, je stopt dan toch ook voor benen strekken, dat doe je dan snachts niet als ze slaapt. En als je niet lekker bent, lijkt het me fijner om in een bed goed te slapen als in een autostoeltje.

Deel Deze Pagina