Dat is wat mij betreft weer zo'n te commerciele dag. Mn moeder is er helaas niet meer en zij deed daar ook nooit aan. Dus dat zou al niks zijn geworden. Vriendlief is morgen werken en ook hij doet er niet aan, dus mn schoonmoeder krijgt ook niks.
Van ons krijgen ze beide een mandje met bloemen en planten. Verder beide een fotolijstje met wit frame wat onze dochter gekleurd heeft en daarin een foto van haar, plus nog een kleurplaat.
Ik heb géen moeder meer ,ze leef wel nog maar heb haar al 6jaar niet meer gezien mocht nooit komen op bezoek ömdat myn zoontje erg druk is en overal aanzat en dat wilde ze niet myn hele familie heeft my aan de kant gezet omdat myn zoöntje anders is niemand äccepteerde hem ik heb voor myn zoontje gekozen natuurlykniemand gaat zo om met joshua. ben heel bly dat ik wel éen leuke lieve moeder ben,maar pyn doet t wel. groetjes
niks, schoonma ook niks en ikzelf wil ook niks. krijg alleen iets vd oudste die iets heeft gemaakt op de psz. dat vind ik dan wel leuk. verder allemaal onzin. wij vinden het leuker om zomaar es wat spontaan te doen
Moeder en schoonmoeder krijgen allebei een bloemetje/plantje met een heel mooi kaartje eraan! Daarop willen we schrijven dat het volgend jaar ook oma-dag is!!!
Mijn moeder is volgende week gelijk jarig dus ik geef haar een fotocollage van de kinderen & ons en een mandje met verzorgingsproducten zoals badschuim enzo die ik zelf ga maken.
ik heb voor mn moeder een boedha gekocht 3 kleine horen,zien en zwijgen iets wat mijn moeder erg mooi vind
mijn moeder krijgt een munt voor haar mi moneda ketting. Een munt met 2 voetjes met in de ene de naam van mij en in de andere de naam van me broertje en een bos bloemen en mijn smoeder een mooi boeddha beeld
Nou vond het wel altijd leuk. Ziezo heeft mijn zoon een tekening gemaakt voor de oma en mijn moeder krijgt van mij een abonnement op het tijdschrift van Jamie Olivier! Mijn moeder is een schat en staat altijd voor mij klaar....!!
mijn moeder krijgt een boeddha beeldje, 2 lantaarns voor in de tuin en een foto waar ik, man, meisje, zusje en zwager op staan. En morgenmiddag gaan we lekker naar het strand ff uitwaaien met haar en s avonds een pannenkoek eten in een restaurantje hier.
Mijn moeder wilde graag een ovenschaal en nieuwe theekoppen. Verder niks, maar daar blijft het uiteraard niet bij. We willen nog weleens spontaan met alle zussen en aanhang bij mn ouders op de borrel komen op zondagmiddag. Blijven dan praktisch altijd eten. (Blijven jullie eten? Nee hoor, blijven maar een uurtje.....Ahum) En we vinden dat het tijd is voor een compleet nieuwe uitzet Dus. - theekoppen - ovenschaal - nieuwe longdrinkglazen - nieuwe koffiekoppen - Nieuwe platte borden - Nieuwe diepe borden - 3 suikerpotten - Beschuitbus Op één theeglas heb ik een bloem gegraveerd. Volgende week vieren we moederdag en dan moet iedereen in de schuur zijn naam schrijven op overtrekpapier. In diezelfde schuur graveer ik alle geschreven namen op de theekop langs de bloem, zodat het lijkt alsof iedereen zelf zijn naam erin heeft gezet. Alle kopjes, glazen, borden etc. worden apart ingepakt
heb dr vandaag al een bloemetje gebracht omdat we morgen verjaardag vieren van mijn oma. erbij heb ik een waardebon gemaakt voor een lunch of high tea met mij en mijn dochter dus de drie meiden op pad hihihi ze vond het helemaal super
ik ben gewoon supergefrustreerd... heb een prachtig bos bloemen gekocht... en heb hem net laten vallen... resultaat: 1 van de 5 rozen afgebroken die eigenlijk het kleur gaven aan het boeket.. nu is mijn boeket niet meer in harmonie pffff... ik ben zo onhandig... Zou er geen bloemenlijm bestaan?