Waar verras jij je moeder mee?

Discussie in 'De lounge' gestart door macy77, 12 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Dat is wat mij betreft weer zo'n te commerciele dag. Mn moeder is er helaas niet meer en zij deed daar ook nooit aan. Dus dat zou al niks zijn geworden. Vriendlief is morgen werken en ook hij doet er niet aan, dus mn schoonmoeder krijgt ook niks.

2. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Van ons krijgen ze beide een mandje met bloemen en planten. Verder beide een fotolijstje met wit frame wat onze dochter gekleurd heeft en daarin een foto van haar, plus nog een kleurplaat.

3. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.946
    5.255
    113
    Home
    ik heb haar gisteravond op een avondje bios getrakteerd

4. 2lovelychildren

2lovelychildren Niet meer actief

Ik heb géen moeder meer ,ze leef wel nog maar heb haar al 6jaar niet meer gezien mocht nooit komen op bezoek ömdat myn zoontje erg druk is en overal aanzat en dat wilde ze niet myn hele familie heeft my aan de kant gezet omdat myn zoöntje anders is niemand äccepteerde hem ik heb voor myn zoontje gekozen natuurlykniemand gaat zo om met joshua. ben heel bly dat ik wel éen leuke lieve moeder ben,maar pyn doet t wel. groetjes

5. Sila24

Sila24 Niet meer actief

pyama van de hunkenmoller en een waardebon 20 euro van DA

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

niks, schoonma ook niks en ikzelf wil ook niks. krijg alleen iets vd oudste die iets heeft gemaakt op de psz. dat vind ik dan wel leuk. verder allemaal onzin. wij vinden het leuker om zomaar es wat spontaan te doen

7. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Moeder en schoonmoeder krijgen allebei een bloemetje/plantje met een heel mooi kaartje eraan! Daarop willen we schrijven dat het volgend jaar ook oma-dag is!!!

8. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Mijn moeder is volgende week gelijk jarig dus ik geef haar een fotocollage van de kinderen & ons en een mandje met verzorgingsproducten zoals badschuim enzo die ik zelf ga maken.

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

mijn moeder en schoonmoeder worden verrast door het feit dat we niet komen ;)

10. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik heb voor mn moeder een boedha gekocht 3 kleine horen,zien en zwijgen;)
    iets wat mijn moeder erg mooi vind:)

11. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    mijn moeder krijgt een munt voor haar mi moneda ketting. Een munt met 2 voetjes met in de ene de naam van mij en in de andere de naam van me broertje en een bos bloemen en mijn smoeder een mooi boeddha beeld

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Mijn ouders zitten in hun huisje in het buitenland. Dus ik bel d'r wel even :D

13. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Nou vond het wel altijd leuk. Ziezo heeft mijn zoon een tekening gemaakt voor de oma en mijn moeder krijgt van mij een abonnement op het tijdschrift van Jamie Olivier! Mijn moeder is een schat en staat altijd voor mij klaar....!!

14. tulip

tulip Niet meer actief

mijn moeder krijgt een boeddha beeldje, 2 lantaarns voor in de tuin en een foto waar ik, man, meisje, zusje en zwager op staan.

En morgenmiddag gaan we lekker naar het strand ff uitwaaien met haar en s avonds een pannenkoek eten in een restaurantje hier.

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Mijn moeder wilde graag een ovenschaal en nieuwe theekoppen.
    Verder niks, maar daar blijft het uiteraard niet bij.

We willen nog weleens spontaan met alle zussen en aanhang bij mn ouders op de borrel komen op zondagmiddag. Blijven dan praktisch altijd eten. (Blijven jullie eten? Nee hoor, blijven maar een uurtje.....Ahum) En we vinden dat het tijd is voor een compleet nieuwe uitzet:D

Dus.
    - theekoppen
    - ovenschaal
    - nieuwe longdrinkglazen
    - nieuwe koffiekoppen
    - Nieuwe platte borden
    - Nieuwe diepe borden
    - 3 suikerpotten
    - Beschuitbus

Op één theeglas heb ik een bloem gegraveerd. Volgende week vieren we moederdag en dan moet iedereen in de schuur zijn naam schrijven op overtrekpapier. In diezelfde schuur graveer ik alle geschreven namen op de theekop langs de bloem, zodat het lijkt alsof iedereen zelf zijn naam erin heeft gezet.

Alle kopjes, glazen, borden etc. worden apart ingepakt:D

16. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Een lekker pakket van ICI Paris
    en een aarbeienplant in een mooie rieten mand.

17. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    heb dr vandaag al een bloemetje gebracht omdat we morgen verjaardag vieren van mijn oma. erbij heb ik een waardebon gemaakt voor een lunch of high tea met mij en mijn dochter dus de drie meiden op pad hihihi ze vond het helemaal super

18. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben gewoon supergefrustreerd... heb een prachtig bos bloemen gekocht... en heb hem net laten vallen... ;) resultaat: 1 van de 5 rozen afgebroken die eigenlijk het kleur gaven aan het boeket.. nu is mijn boeket niet meer in harmonie pffff... ik ben zo onhandig...
    Zou er geen bloemenlijm bestaan? :p

19. kipjetok

kipjetok Bekend lid

21 jul 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    met een manicure behandeling en een zelf gemaakt schilderij van mijn dochter.

20. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Met een bezoekje van mij en mijn dochter;) En mijn man

Deel Deze Pagina