Waar versiering gebak kopen

Discussie in 'De lounge' gestart door SDonya, 16 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Iemand enig idee waar ik dit soort versiering kant en klaar kan kopen? Op de leukste taartenshop zag ik het helaas niet staan.

IMG_0536.jpg

2. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Zo te zien, moet je dit zelf maken.
    Roosjes maak je van marsepein/fondant
    En het andere lijkt op een soort crème (wij maakte van speciaal papier een klein spuitzak en konden zo versieren)

Maar dat is wel 10 jaar geleden hoor

3. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik zag gisteren iemand live gaan op Facebook en die had die versiering kant en klaar uit een pakje. Ik weet alleen niet meer wie het was en waar ze live kwam want anders had ik het haar alsnog gevraagd.... Maar het bestaat dus wel kant en klaar. Die glazuur die weet ik wel... Het gaat mij echt om die suiker versiering

4. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Tazzels, assortiment is wel pas veranderd maar mochten ze het niet meer hebben dan maken ze het voor je.

DastyQueen vindt dit leuk.
  5. SDonya

SDonya Niet meer actief

Die hebben het nooit gehad zeggen ze.. Jammer!

6. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Vaag, geen idee waar ik ze dan vandaan zou moeten hebben. Kan ook nog van hun oude locatie zijn, paar jaar geleden, er staan nu ook andere mensen in de zaak.
    Kunnen ze het ook niet voor je maken? Alhoewel dat misschien best wat zal kosten.

7. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Roosjes zou je ook bij je bakker kunnen kopen. Wij verkopen ze voor €0,20 per stuk en dan mag je zelf de kleur bepalen. Je zult geluk moeten hebben dat je eigen bakker dat doet.
    Of naat de groothandel. Macro heeft ze volgens mij ook gehad.
    Of iemand die zelf taarten maakt vragen of ze die kan maken en verkopen aan je.

8. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Als ik google op marsepein roosje krijg je meteen webshops.
    Dus je kunt ze online bestellen.

9. SDonya

SDonya Niet meer actief

Die simpele roosjes kan ik inderdaad wel vinden maar ik bedoel dus meer echt die versiersels met dat barok etc.

10. NeverGiveUp2018

NeverGiveUp2018 Bekend lid

30 apr 2018
    550
    282
    63
    Vrouw
    Noord holland
    Ik vermoed dat dit zelf gespoten is.
    Helaas is de foto wat onscherp als ik inzoem maar als je goed kijkt zie je dat ze soms net niet exact het zelfde zijn zoals wat je met een mal misschien wel kan hebben.
    Ik weet niet waarmee je het wil maken maar misschien heb je wat aan deze tip, wij deden dit op mijn oude werk wel eens.
    Teken of print een voorbeeld van dat wat je wil hebben. Leg dat onder een bakpakier en spuit het over met dat wat je gebruiken wil. Wij deden dat bijv. met chocola, tuille en merengue.

11. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    By Soor(op insta) uit Den Haag maakt zulke donuts en cupcakes misschien verkoopt ze de versieringen los?

12. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik wou het morgen al hebben maar dat gaat overduidelijk niet lukken helaas. Ik ga in plaats van die versiering, glittersuiker en eetbare bloemen halen bij de Makro. De donuts overgieten met glazuur en daarna versieren met de bloemen en de glitters... Ben benieuwd of het gaat lukken.

IMG_0539.JPG

MamaChantal en Bubblez vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina