Volgende week zijn bij ons de kinderen een week vrij. We willen donderdag naar de Efteling. Maar heb eigenlijk geen zin in grote drukte. Weet wel dat er op dit moment ook veel schoolreisjes zijn maar als er ook nog veel scholen vrij zijn dan ga ik liever een andere keer. Dus mijn vraag: Zijn jullie kinderen volgende week ook vrij?
Volgende week een lang weekend. Vrijdag tm dinsdag. Dit omdat we in regio noord nog zo lang moeten wachten op de zomervakantie...
Nee hier niet (regio Zuid), hier hebben ze al vroeg (al bijna dus) vakantie. Dus ik verwacht in de Efteling weinig mensen uit de omgeving zelf. Wel veel schoolreisjes waarschijnlijk!
Hier niet vrij maar we gaan wel naar de Efteling! Oké, hier heb je niks aan maar vond het even leuk om te zeggen.
Nee geen week vrij (noordholland) wel de week erna studiedag op donderdag. Kinderen hier hebben begin juli pas schoolreisje
Hier ook geen vrij (Zuid-Holland) maar het is echt per school verschillend want volgend jaar hebben wij bijvoorbeeld een 2x extra week vakantie terwijl andere scholen dat niet hebben.
Nee hier gewoon school Regio zuid. Noord-limburg heeft ook over 3 weken al vakantie. Wij gaan over 2 weken al op vakantie Beide kids nog niet op school. Ideaal