Zijn rust, het vertrouwen dat ik voelde bij hem, zijn vriendelijkheid en dat hij zo heel erg normaal is (niks geen patserig gedoe of grote praatjes o.i.d.) en daarnaast vond ik hem zeker ook knap! Dit gevoel is eigenlijk alleen maar sterker geworden in de loop der jaren
Eerste instantie zijn karakter, lief, neemt mij zoals ik ben, doet alles voor mij, zelfde intresses. Nu vind ik hem qua uiterlijk veel knapper. Veel meer volwassenen ( logisch hij was 17 toen ik hem leerde kennen en nu is hij 26)
Ik heb mijn man ontmoet als student, dus we waren allebei arm Hoewel hij rijker was dan ik, want hij werkte veel meer. Dus wat dat betreft Maar zouden niet veel mensen hun partner ontmoeten voor ze een (goede) baan hebben? Of tenminste, in mijn omgeving is dat toch redelijk zo.
Zijn stem (hij nam de telefoon van zijn zus op). Een paar uur later live op zijn mooie boven armen. En toen ik hem een vraag stelde waar hij even voor na moest denken kreeg hij een prachtige lach op zijn gezicht. Op het moment dat hij zijn hand op mijn rug legde kreeg ik een rilling over mijn lijf en that was that. Ik ben er vol voor gegaan en sinds die avond zijn we samen, al weer bijna 10,5 jaar. Hij is met recht de mooiste persoon (qua innerlijk en uiterlijk) die ik ken en ik ben meer dan gelukkig en trots dat het mijn lief is. Onze zoon is een kopie van hem. Dubbel geluk dus! 💗
Ik viel als eerste op zijn uiterlijk en de rust die hij uitstraalt. Ik kende hem al een aantal jaar maar ons eerste echte gesprek vond plaats in een periode waar ik best wel met mezelf in de knoop zat. Ik had direct een vertrouwd gevoel bij hem. Zijn spontaniteit en humor droegen daar zeker aan bij. En ook zijn intelligentie, manier van praten/taalgebruik en visie op het leven (en ons leven, twee totaal verschillende culturen) trok me heel erg aan.
Uitstraling. Hij was 16, piepjong, zag er schattig uit maar ik was er een beetje bang voor dat hij een gevaarlijke jongen zou zijn toen ik erachter kwam dat hij rookte en een foute vriend had (die vriend bleek ook ontzettend fout). Gelukkig keek ik er dwars doorheen en bleek hij echt type ruwe bolster, blanke pit. Een echte vent met een mooi hart. Het is een man die zijn vrouw op handen draagt (verwacht nu geen ja-knikker, want dat is hij zéker niet)... en na 17 jaar nog steeds. Hij is ontzettend anders dan mij, we lijken wel tegenpolen. Maar qua waarden en normen zijn we hetzelfde. En momenteel verbouwt hij een huis voor me (ons)... ik kan weinig helpen vanwege de kinderen, maar hij klaagt niet. Hij werkt super hard zodat we er zo snel mogelijk kunnen wonen.
Dat denk ik wel, maar bv. bij mijn beide zwagers zit er een flink leeftijdsverschil tussen hen en hun vrouw (resp. 8 en 12 jaar), mijn ene zwager had allang een goede baan toen zijn vrouw nog studeerde.
Zijn zorgzame en rustige uitstraling Hij keek ook recht door mijn lichamelijke handicap heen. Voor hem ben ik gewoon wie ik ben en niet "die vrouw met die spieraandoening". Bovendien is hij heel intelligent en dat vind ik zeer aantrekkelijk
Zijn humor, intelligentie, zelfvertrouwen en mooie stem. Mijn man heeft een ontzettend kalme, zelfverzekerde uitstraling. Alsof hij altijd precies weet wat er moet gebeuren. Toen we elkaar beter leerden kennen kwam daar bij zijn zorgzaamheid, liefheid, betrouwbaarheid en ongelofelijke loyaliteit. Maar die zelfverzekerde en rustige manier van doen, gecombineerd met zijn scherpe humor, die hebben me binnen gehaald .
Zijn uiterlijk zorgde dat ik nog even een keer keek, z'n humor en gezelligheid zorgde dat ik verliefd werd. Ik ben nu niet meer verliefd zoals toen. Maar als ik hem zie krijg ik nog steeds een kriebel en denk ik wat een geluk. 😊 Ondertussen zijj we alweer 11 jaar samen.
Zijn status, beetje dominante uitstraling, en het feit dat hij mij op handen draagt Ik kom uit ern relatie van 13 jaar waarbij ik gewend was echt alles zelf te moeten doen, mijn ex was super lief maar was meningloos. Ik denk dat ik daarom nu zo gevallen ben voor mijn nieuwe vriend.
Z'n uiterlijk. Als ik hem niet knap had gevonden was ik nooit met hem gaan praten. Daarna ook op z'n humor en z'n ontzettend lieve karakter.
Ik lees dingen als geld en status. Houden deze relaties stand? Je moet elkaar toch ook wel een beetje leuk vinden, toch? Of is dat later nog gekomen? Financiële zekerheid is absoluut handig maar ik ben liever arm met een geweldige vent dan rijk met een hork (en nu zeg ik niet dat jullie mannen horken zijn, hè!)
Alles. aantrekkings kracht, lief zorgzaam en zijn smelt ogen. De enorme raak vlakken die we hebben. en zijn goed gewaagd aan elkaar. status en geld zijn totaal onbelangrijk voor me. Vanaf dag 1 was er al iets tussen ons alleen ik hield het elke x af haha hij is 12 jaar jonger als mij. Dit hebben we 3 jaar vol gehouden maar als we in de tussentijd elkaar zagen hielde we alleen ons eigen voor de gek. haha tot vorig jaar hij me weer benaderde en toen dacht ik van yes nu of nooit en ben er voor gegaan. en sinds dien onafscheidelijk.
Zijn respect voor mij,zijn humor, zorgzaamheid en onvoorwaardelijke steun toen we 15 jaar geleden maatjes waren. Toen was ik al gek op hem en hij op mij. Aan het einde van mijn huwelijk die niet goed meer liep kwam kwam ik hem weer tegen en het gevoel was nog steeds wederzijds. Ik heb hem toen nooit meer laten gaan en zijn nu 2 jaar samen. Hij is mijn rots, mijn steun en toeverlaat en is er onvoorwaardelijk voor mij en mijn kinderen! En als ik hem samen zie met mijn kinderen dan weet en voel ik gewoon dat ik de juiste keuze heb gemaakt!
Ik viel qua uiterlijk op zijn stem en zijn handen. We waren nog maar 16 toen we verkering kregen, maar hij had al een mooie zware stem en grote stevige handen. En nog steeds vind ik zijn stem en handen erg aantrekkelijk. En hij was gewoon heel lief en vriendelijk. Best wel stoer, maar niet op een irritante manier zoals puberjongens dat vaak wel zijn. Ik kon nooit zo goed met jongens overweg, maar bij hem voelde ik me vanaf de eerste minuut op mijn gemak. En hij is nog steeds erg sociaal en vriendelijk. Ik ken werkelijk niemand die mijn man niet aardig vindt. Er zullen best mensen zijn die mij een bitch vinden, omdat ik vaak erg verlegen en onzeker ben en daarom wat afstandelijk over kan komen, maar iedereen mag hem in elk geval wel.
Lengte, uitstraling, lach en ogen. Later op zijn karakter, humor, zorgzaamheid en zelfstandigheid. Hij is voor mij de ideale partner.
In eerste instantie zijn uiterlijk.. hij heeft alles wat ik mooi vind aan een man. Daarna zijn humor en geduld en zijn luisterend oor als het nodig is.. en vooral ook het feit dat hij zich niet zo snel druk maakt.. hij is mijn tegenpool en dat werkt hier echt heel goed.
In eerste instantie zijn uiterlijk. Toen ik hem beter leerde kennen, zijn humor en zijn energie. De eigenwijze kop die erop zit en de wilskracht om voor iets te blijven vechten als die het echt graag wilt. We kennen elkaar nu 9 jaar waarvan 4 jaar een relatie.