- Uiterlijk (ik val enorm op mannen met lichte ogen en donker haar) - Zijn humor - Communicatieve vaardigheden - Doorzettingsvermogen Hij was mijn teamleider in mijn bijbaantje dusja Helaas werd het toen niks en heb ik met mijn ex mijn gezin gestart. Maar die relatie is op de klippen gelopen en nu na 10 jaar ben ik weer terug bij mijn eerste crush
Voor zijn humor, en zijn uitstraling, in eerste instantie. Verder is hij ontzettend lief en zorgzaam, een goedzak, maar weet me ook op mijn plek te zetten, als dat nodig is. Alleen dat zijn dingen die je niet in eerste instantie van iemand weet.
Als eerste zijn lach hij stond bij me aan de bar, we raakten aan de praat en we zijn tot die nacht 02:00u niet meer gestopt. En dan niet alleen over koetjes en kalfjes maar we filosofeerden over allerlei maatschappelijke onderwerpen en de wereld en wat er allemaal mis mee is. Wat een verademing! Iemand die net zo dacht als ik! Net zo vrij was als een vogel en 1000 ambities had (en heeft!) diezelfde avond tegen mijn collega gezegd dat ik later met hem zou gaan trouwen. Ik WIST het gewoon. En zelfs toen het de eerste 2 jaar elke keer los/vast was en ik weer een jaar naar het buitenland ging wist ik dat wij weer samen zouden komen op een beter moment. En dat was ook zo wij horen bij elkaar.
Brrr golddiggers... Walgelijk sorry ✋🏽 Om antwoord te geven op je vraag Ts, ik viel als een blok voor zijn eerlijkheid. Mijn man zat al een tijdje achter mij aan maar ik had op dat moment nog geen behoefte aan een relatie. Toen ik opeens zijn profiel op Hyves (dat was die tijd nog haha...)weer eens tegen kwam, was ik super nieuwschierig hoe het met hem ging. Ik probeerde hem toe te voegen en vroeg hem hoe het nu met hem ging. Zijn reactie was dat hij momenteel een relatie had (van nog geen maand ) en dat hij daarom liever geen contact met mij wilde ivm zijn gevoelens die blijkbaar nog voor mij had. Hij vroeg mij om al zijn contactgegevens die ik nog had van hem te verwijderen en dat deed ik. 2-3 weken later kwam mijn vriendin opeens naar mij toe om te zeggen dat meneer op zoek was naar mijn nummer en die aan haar gevraagd had.. Toen ik hem sprak vertelde hij dat hij zijn relatie verbroken had omdat hij mij niet uit zijn hoofd kon krijgen sinds ik hem had aangesproken en sindsdien zijn we samen 😅 Dat hij knap, getalenteerd en super lief is, is mooi meegenomen
In eerste instantie zijn uitstraling. Hij had een enorme aantrekkingskracht. Toen ik hem beter leerde kennen zijn karakter.
Zijn prachtige lichtblauwe ogen, blonde haar en gespierde lijf. Dat is nog steeds zo. Dat ie niet zo smooth praatte maar helemaal echt was, misschien zelfs wel enigszins onhandig en net zo onder de indruk van mij als ik van hem. Later kwam ik erachter dat hij ook nog eens enorm zorgzaam, onzelfzuchtig en he-le-maal zichzelf is, in welke situatie dan ook, ongeacht wat een ander daarvan vindt. En zo eerlijk. Als ik een dikke kont zou hebben in een broek bijvoorbeeld dan zegt ie dat, om maar even het klassieke voorbeeld te nemen. We zijn het ALTIJD overal over eens, ook wat betreft opvoeding, normen en waarden en wereldbeeld en hij is een ontzettend lieve vader. Ik weet zo zeker dat wij voor altijd bij elkaar blijven en na elf jaar zijn we nog steeds allebei enorm verliefd. Wat een man Leuk om dit eens op te schrijven en om te lezen wat anderen zo leuk vinden aan hun eigen man.
De lichtjes in zijn blauwe ogen en knappe hoofd maakten dat ik op hem viel. Later die nacht (nou ja, ochtend alweer) realiseerde ik me dat we de nacht door hadden gepraat en ik niet had gemerkt dat het al lang weer licht was geworden. Toen wist ik dat dit 'wat anders was'. Onze eerste date vroeg ik hem (omdat ik het best belangrijk vind dat mijn (toekomstige) vriend valt op mijn leuke trekken, op dat wat ik waardeer aan mijzelf. En dus is wat hij leuk vindt interessant), welke actrices hij leuk vond. Hij noemde er twee, zijn nr. 2 was ook mijn nr. 2 en toen hij een relatief onbekende actrice noemde als nr. 1 en voor mij de enige vrouw die ik zo fantastisch vond dat ik haar wel wilde zijn, heb ik voor het eerst gedacht: "Oh jee, ik ga met hem dus trouwen". Hij was trouwens ook best onder de indruk, hij had niet eerder meegemaakt dat iemand de actrice überhaupt kende. Anderhalf jaar later zijn we getrouwd.