Hier in Limburg is het elk jaar ook weer een gekte van jewelste! Gelukkig wonen wij in een erg rustige straat waar niemand om Carnaval lijkt te geven dus hebben we er weinig last van maar 4 jaar geleden woonde ik midden in het centrum van Roermond en die staat bekend om de Statiefestatie en ik woonde 1 straat daarachter Dus was om gek van te worden, overal rommel, dronken mensen, gekots op elke hoek van de straat bah! :x Gelukkig woonde ik toen 2 hoog haha.
Ik weet niet wanneer carnaval valt. Maar ik zou niet op zaterdag of zondag naar de markthal gaan. Dan loop je nog al hutjemutje, kan je bijna net zo goed carnaval gaan vieren
Wij ontlopen carnaval ook. Dit jaar gaan we naar centerparcs huttenheugte (Drenthe) en volgend jaar naar Disney
Daar ben ik het niet mee eens.. Hier in Overijssel wordt veel Carnaval gevierd hoor.. And I love it! Denk dat ik dit jaar maar een jaartje oversla trouwens..
Toch kreeg ik een folder een de bus dat ze in de buurt een paar carnavals feesten organiseren hahaha, in Rotterdam dus.