Ik heb de afgelopen dagen getest, en elke dag zag ik het streepje steeds meer oplopen. Nu na 4 dagen is het tijd om bekend te maken dat ik zwanger ben van onze derde. 5 december is gewoon een prachtige dag, en ik ben blij dat ik deze dag een positieve test in handen mocht houden. Ik zal vanavond met een grijns rond de cadeaus zitten. Nu nog geheim houden tot over een paar weken. En dat vind ik nou ontzettend moeilijk. Gelukkig heb ik niet heel veel last van zwangerschapskwaaltjes, het is natuurlijk nog pril in de zwangerschap. Met tijden ben ik wat weeig in mijn buik, alleen ontzettend moe! Hieronder mijn verschillende testen, de laatste is de bovenste dag voor nod. En wederom een mooi oplopend streepje. Weer met middagurine getest, omdat ik plotselling nachtdienst had gisteren nacht, en vanacht ook weer. Pff... schiet niet op als je moe, en weeig bent, maar nog even volhouden en dan zit het laatste nachtje er morgenvroeg zo weer op. Dus de urine was flink verdund door het drinken, en doordat het niet zolang in mijn blaas heeft gezeten, maar streep is een streep. En hij loopt op dus een goed teken. ZWANGER