Waar vind ik de leukste kerstmarkt?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door mamav2boefies, 18 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.273
    2.035
    113
    Wat Duitse kerstmarkten betreft: wil je klein en knus, dan ga je naar Bremen en wil je groot maar toch sfeervol, dan ga je naar Essen. In Essen is oa een reuzenrad, erg leuk om van bovenaf alle kerstverlichting ed te zien!

2. Sammelskee

Sammelskee Bekend lid

16 jan 2013
    543
    1
    18
    Roosendaal
    Oh wat leuk! Mijn vriend wilt echt al jaren naar een kerstmarkt in Duitsland, maar door zijn werk (drukste periode in november/december) is het nog nooit gelukt om te gaan :(.
    Nu verteld hij van de week dat hij de komende woensdagen nog vrij is.. dus eens even kijken of we kunnen gaan :D

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Nee dat ben je dan niet kwijt maar als ik daar een weekendje ben wil ik alle grotten in, dat tikt met zijn tweeen aardig aan

4. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Grotten in Valkenburg.
    Volgens mij is de entree voor de grotten 5 euro per grot (zijn er 2).
    En in het centrum is ook een marktje.

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Er zijn 5 grotten waar je in kunt voor de kerstmarkt

6. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Vrijdag gaan we voor het eerst naar Essen, ben onwijs benieuwd!

Andere jaren gingen we altijd naar Centro, Oberhausen, ook altijd heel gezellig, niet zo heel groot (maar groot genoeg) maar heerlijk shoppen! En ook leuk voor de kinderen een paar draaimolentjes, treintje, een sprookjesboom( maar ja dat was in het Duits dus niet zo spectaculait voor mijn zoontje;) ) en een band slee baan.

7. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Afgelopen weekend in dusseldorf geweest, was erg gezellig. Maar vorig jaar met tweede kerst in Berlijn geweest en dat was toch echt nog veel mooier!

8. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.751
    646
    113
    Gelderland
    Düsseldorf en Keulen! Ik ben ook een keer in Trier geweest en we gaan ook elk jaar naar Kleve (kleine kerstmarkt), maar daar wonen we vlakbij, gewoon voor de gezelligheid.

9. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Mij zijn alleen de gemeentegrot en de fluwelengrot bekend als grot voor de kerstmarkt .... Ben benieuwd welke andere 3 er dan nog zijn.

10. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.299
    394
    83
    hier de knoop doorgehakt, wij gaan naar oldenburg, ook mooi dihctbij voor ons ;)
    We zullen zien ;)

Deel Deze Pagina