Die van ons is recent gesneuveld. Was een fijn ding (Tefal). Ik twijfel welke ik nu zal kopen. Ik neig wederom naar een Tefal want was er erg gevreden over. Dit type is echter niet meer verkrijgbaar. Ik wil er echt een met bovenop een grilplaat en daaronder pannetjes, die ook voldoende warm moeten worden (in sommige kan je nog geen ei bakken). Geen steengril (die hebben we apart) of wokpannetjes oid. Hoeft niet voor heel veel personen gezien we de steengrill er ook bij kunnen zetten. Welke hebben jullie?
Ik heb deze van de princess, ideaal ding Makkelijk schoon te maken ook Borden haal je er zo uit en kunnen in de vaatwasser
Vind m prachtig maar wil er echt een met pannetjes. De kinderen vinden het geweldig om eieren te bakken en pannenkoeken.
Hier moeten er ook absoluut pannetjes bij. Ik koop ieder jaar een goedkope bij blokker/ah oid en gooi hem na kerst en pasen weg. Ik vind ze nl allemaal een ramp om schoon te krijgen, zowel de dure als de goedkope
O echt? Hier staat die gewoon dan even in de gootsteen in een hete sop. Dan spoel ik het water weg en met nieuw schoon water en afwasmiddel maak ik hem met gemak schoon. On topic, hier heb ik een oude van tristar maar mijn ouders thuis een tefal met verstelbare temparatuur. En die vind ik toch echt fijner dus ik zou voor een van tefal gaan.
http://m.blokker.nl/m20/nl/blknl/koken-en-tafelen/gourmetstellen-bakplaten-en-fonduepannen/gourmetstellen/tomado-gourmet-raclette-grillplaat-tm-1959 Wij hebben deze. Ideaal, want die kun je uitklappen zodat hij lang is, dan kan je er beter bij.
WIj hebben een princess: Is voor 6 personen met grote pannetjes. Ook leuk om alleen pannenkoekengourmet mee te doen.
Ik behandel het altijd gewoon als een pan.dat het niet met afwasmiddel mag heb ik nog nooit van gehoord. Dus de pannetjes en de plaat worden hier gewoon afgewassen (met de hand dus) en het nodig is gewoon voorgeweekt.
Ik zou, als ik jou was een soortgelijke van tefal terug kopen. Hier ook goede ervaringen met tefal en niet met princess.
In ieder geval geen goedkope van de action ofzo. Ik dacht voor die keer dat je het gebruikt kan het wel. Nou het bladerde allemaal er af. Tefal zou ik doen al heb ik ook goede ervaringen met princes.
Handig topic, want wij kunnen geen enkele gourmetset terugvinden (uitgeleend, verhuist en nog een keer verhuist) en zoeken dus een nieuwe Verstelbare temperatuur klinkt goed! Pannetjes zijn hier ook echt een must... zal wel weer een vreselijke zoektocht worden naar zo’n kreng.
Een keer een Princess geprobeerd maar die werd niet warm genoeg. De Tefal heeft het jaren goed gedaan. Denk idd dat ik voor een Tefal ga
Hier ook Tefal, vinden wij toch de fijnste. Ooit een goedkope gehad, die kon ik na 2x gebruik weggooien!
Een steen van een steengril niet. Maar pannetjes en platen kunnen gewoon schoongemaakt worden. Wij hebben zo'n grote plaat. Pas 1x gebruikt dus kan niet echt zeggen of hij nu zo bevalt. Wel zouden wij altijd voor een Tefal o.i.d. kiezen. Over de Princess, Tristar of merkloze dingen zijn wij ook niet te spreken uit ervaring helaas.
Hier ook vrij vlot een andere hoor. Als ik hem voor mijn gevoel niet schoon meer kan krijgen gaat ie weg.
Tefal!! Die van mijn moeder is 20 jaar meegegaan. Toen een princess gekocht en echt beduidend mindere kwaliteit.