Vroeger....ja hééél lang geleden .... kocht ik deze chippies altijd in de supermarkt, en die waren zo verrekt lekker!!!! Maar ik kan ze gewoon echt NERGENS meer vinden, al járen niet. Iemand enig idee waar ze nog wel verkrijgbaar zijn? En of ze nog wel verkrijgbaar zijn? Bekijk bijlage 336049
Check de houdbaarheidsdatum : 1995. Is echt jaaaaaren geleden geweest hahaha. Heb je zolang de zak bewaard? Ben nogal visueel ingesteld en zie je al 18 jaar lang elke dag even met weemoed aan de zak sniffelen... Hihi sorry. Geen idee waar je ze kunt krijgen trouwens.
Als je googled zie je dat er meer mensen zijn die woest zijn dat ze niet meer verkocht worden Dus ik denk dat je er afscheid van moet nemen helaas. Ze waren wel verdomd lekker!
Haha, neehoor, ik heb een plaatje voor jullie gegoogled! ow echt! Zover was ik nog even niet gegaan Wat erg... ze waren echt zoooo lekker! Waarom halen ze al dat lekkere spul weg! Mn favo satesaus is ook al uit de schappen gehaald!! Grrrr
ja ik denk ook nog wel eens terug aan deze chips! raar dat ze m niet meer maken als er zelfs nu nog zo veel vraag naar is!
Croky Bacon, dat was een paarse zak toch? Die vond ik echt suuuuuperlekker, maar was denk ik 10 toen ik ze voor t laatst op had.
Haha vooral het flippo's-plaatje doet het hem voor mij. Jeugdsentiment! Heb soms nog heimwee naar die dingen, hoe apart. Die chips was inderdaad ook heerlijk!
Oh cool flippo's ik had hele mappen compleet haha. Weet je welke chips ik ook mis de 'cream and chives' van lays die waren ook zo lekker van die mintgroene zakken. En laatst zei ik nog 'vroeger' had je bij de basismarkt van die poeder zakjes appel en sinaasappel. Dat moest je dan in 2 liter water doen en had je zo'n lekker drinken
Soms heb je in het buitenland (Amerika, Turkije etc.) veel etenswaren die wij hier niet (meer) hebben. Misschien kan je Smiths een mailtje sturen? Zo mis ik altijd de mentos kaneel. Die verkopen ze in Amerika. Als ik daar weer eens heen ga neem ik weer heel veel mee