Hoi, Ties en ik fietsen regelmatig samen, hartstikke leuk. Nu heb ik een bobike stoeltje, voor aan het stuur natuurlijk. maar als Ties erin zit helt ie wel wat achterover. Is dat normaal? ben nog steeds als de dood dat er iets misgaat. Groetjes Marieke
Ik heb ook een bobike stoeltje maar die helt niet achterover.. Ik weet niet hoe zwaar hij is of dat er wat mee te maken kan hebben? Lijkt me niet hoor..
hij weegt 9,2 kilo. Het stoeltje zit aan niet aan het stuur vast maar aan de stang eronder, die verticale, en staat echt een beetje achterover als Ties erin zit. meer ervaringen?
Nee, hier geen hellend stoeltje, mijn dochtertje heeft er tot een maand of 2 geleden nog ingezeten (13 kilo) en nu zit mijn zoontje er in die denk ik nu rond de 10 kilo weegt. Hij zit gewoon recht. Heb je die 2 pinnen ver genoeg naar beneden geduwd, soms blijft het stoeltje hier halverwege wat hangen als ik hem weer op mijn fiets overzet en dan geef ik er een dreun op en dan zit hij goed.
Ik vroeg me hetzelfde af als Jo, heb je de pennen ver genoeg naar beneden geduwd? Hier ook geen problemen met hellen of i.d.
volgens mij geen aluminium, maar dat van Taliaa zou weleens kunnen kloppen. Mijn vriend heeft m erop gezet, en hij wil nog weleens wat over het hoofd zien. we gaan het in ieder geval nakijken!!!
Tegenwoordig is niet elke fiets geschikt om een stoeltje op het stuur te dragen. Ik heb een Gazelle waarbij dat absoluut niet mag, omdat anders de stuurpen verbuigd. Zou dat anders ook ff nakijken als het niet aan de pennen ligt..
Bij mij staat ie ook iets achterover. Niet heel erg hoor, maar wel een klein beetje. Heb een gazelle bloom 2007
Hoe weet je of je een aluminium stuurpen hebt? Ik heb geen idee namelijk (een Gazelle Impala uit 2005).
Ik heb een bobike stoeltje achterop omdat het op mijn fiets (Giant sportfiets) niet past voorop. Stoeltje zit perfect recht en Charlotte ook. Misschien moet je toch even de pinnen en bevestiging controleren?
Oh..whahaha..sorry Tja, dan denk ik dat het inderdaad de bevestiging is Oh ja, dames met Gazelles. Ik heb ook een Gazelle (davos) van zo'n 6 of 7 jaar oud, maar die mag dus GEEN stoeltje op het stuur. Dat zei die vent bij de fietsenwinkel waar ik hem toen gekocht heb, dus niet elke gazelle is geschikt voor een stoeltje op het stuur
Hier hangt Tess ook wat achterover in de bobike (sparta amazone) en heb nu maar een stoeltje van gmg gekocht.