Operatie Carpaal tunnel syndroom

Discussie in 'De lounge' gestart door MinnieJ, 30 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ik ben 4 maanden geleden geopereerd aan carpaal tunnel syndroom, sindsdien geen klachten meer gehad, behalve de herstelklachten die langzaam minder werden.

Nu heb ik de afgelopen 3 weken in de weekenden geschilderd (behalve afgelopen weekend) en sinds 3/4 weken ga ik voor het eerst weg met de bakfiets (2 wielen voor). Sindsdien begin ik weer klachten te krijgen, de laatste dagen vooral, pijn in hand, onder of bovenarm (komt en gaat) en mijn schouder. Het voelt echt als een zenuwpijn.

Blijkbaar heb ik teveel gedaan voor iemand die net is geopereerd aan CTS, maar toch als die zenuw niet meer knel zit zou ik toch niet meer dit soort pijn moeten ervaren..? Het voelt namelijk echt al seen zenuwpijn.

Iemand ervaring hiermee?

2. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

upup up

3. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    ik ben 1 april aan cts geopereerd en in mijn pols hebben ze een bandje van de pezen doorgesneden. ik ben ook nog niet helemaal klachtenvrij. volgens de plastisch chirurg mogen de klachten bij mij tot sept duren.

4. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

ja maar ik was klachtenvrij...bovendien is mijn operatie 4 maanden geleden..

5. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Ik heb dezelfde klachten.
    Ik heb een peesontsteking in mijn pols. Straalt uit naar mijn hand en naar mijn onderarm. Na een paar maanden zelfs naar mijn bovenarm en schouder.

Eindelijk medicatie en nu is het pijnvrij gelukkig.
    Komt door overbelasting. Misschien bij jou ook, omdat je nu die hand en arm weer veel gebruikt.

Zou toch even bellen met je arts.

6. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Heb de operatie aan twee kanten gehad..herken het niet.
    Misschien even contact opnemen met je arts.
    Ik ben de dag van de operatie verder gegaan met werken (veel met handen bezig)...dus als iemand het overbelast heeft...deed wel pijn natuurlijk maar echt zenuwpijn...nee

7. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Mijn god... Wat een kwakzalver mijn huisarts.
    Ik heb sinds de bevalling heel veel pijn aan m'n pols.
    Soms zo erg dat ik m'n dochtertje amper kan vastpakken, laat staan uit de maxi cosi halen.

Hij zei "gaat vanzelf over". That's it! :x
    Het heeft dus een naam en kan dus verholpen worden

8. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Als je echt pijn aan de pols hebt denk ik niet perse aan CTS...
    Dat is een zenuwbeknelling die de zenuw bekneld in het onderste deel van je handpalm zeg maar..je vingers beginnen als eerste...na langere tijd kan het doorstralen naar elleboog.
    Maar echt pijn in je pols...das denk ik toch een ander probleem

9. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

ja dat klinkt wel als iets wat mogelijk is aangezien het is begonnen nadat ik een weekend lang UUUUUUREN heb zitten schilderen...:)

Deel Deze Pagina