Natuurlijk zijn rompertjes er zo bijgekocht na de bevalling, maar met hoeveel rompertjes moet ik als start toch ongeveer rekening houden?
ik heb er zoveel gekregen en de teller staat op ongeveer 28 in mt 50/56 en 9 van maat 62 ga er vanuit dat dat genoeg moet zijn
\ heb ze maar gekregen hoor En mt 62 komt vast ook wel meer bij , ze zijn zo leuk die rompertjes hahaha!
whahaha ik had er wel een stuk of 5 per dag nodig in het begin (JA PER DAG) door die borstvoeding zat zijn romper tot in de rug vol met poep (spuitluiertjes ) toen hij maat 62 kreeg (3maanden oud) toen poepte hij minder en hoefde ik maar 1 of 2 x per dag te verschonen (de rompers) dus ik weet niet of je borstvoeding gaat geven...maar is wel handig als je inderdaad genoeg hebt grtz Ramona
Ik geef ook borstvoeding, maar Eva is de eerste weken helemaal nooit doorgelekt! Wel zat de poep een meter verder op de muur bij een spuitluier zonder luier .
Ik had er in maat 50/56 een stuk of 18, ook een stapeltje 2de hands gekregen. Ook in maat 62/68 heb ik er iets van 20. Ik heb zowel lange- als korte mouw en mouwloze rompers. Ik moet er wel bij vertellen dat ik alleen in het weekend was. Dochter heeft zoveel kleding dat ik het makkelijk red op deze manier.
Ik had 12 in de maaten 50/56, 50 of 56.. En dat was genoeg. Heb er nog een paar bij gekregen, en C zat al redelijk snel in 62.
Ok, dan heb ik een beetje een idee. Ik heb ze van de week net gewassen en zal eens gaan tellen hoeveel het er precies zijn.... Zoals ik het nu zie, denk ik dat ik voor de eerste dagen in ieder geval wel genoeg heb. Bendankt allemaal