Heej meiden! Verschil in smaak hier bij ons... En nu ben ik eigenlijk heel benieuwd naar jullie mening! Welk geboortekaartje vinden jullie mooier, kaartje 1 of kaartje 2?? Alvast hartstikke bedankt voor de reactie!! Liefs Lara
Kaartje 2 Sorry, uploaden werkt niet, dus dan maar de link... http://www.geboortekaartjes.nl/kaart...ails/13853.gif
ik ook kaartje 2! heb de poll ingevuld. kaartje 2 omdat ik dat meer een babykaartje vind, liever zeg maar...
Bedankt voor de reacties tot nu toe!!! Voorlopig stemmen jullie in't voordeel van m'n man... hahaha! Ik vind het eerste kaartje dus leuker, maar dat komt omdat het zilver wat glimt en er in reliëf is ingedrukt, vind ik heel mooi, ik vind'm iets sprekender. Maar ook met kaartje 2 zou ik goed kunnen leven Bart zegt inderdaad ook dat hij het tweede kaartje 'liever' en meer een geboortekaartje vindt... hmmmm
ik vind ze beiden prachtig.. ben wég van de eerste, dus vond het moeilijk kiezen, maar toch de 2e gekozen, want die is ook zooo schattig ! En nr 2 vind ik dus ook wat meer geboortekaartje, net wat er al gezegd is . Maar ik kan me voorstellen dat de keuze moeilijk is...
Hihi, in ieder geval bedankt voor je compliment over de kaartjes!! Bij ons allebei bleven deze twee als laatste twee over op ons 'lijstje' uit de weet-ik-hoeveel kaartjes... dus wij zijn er ook wel weg van! Ben heel benieuwd welke het nu uiteindelijk wordt... Gelúkkig hebben we nog even, haha!
Ik vind ze allebei leuk... maar toch kies ik voor kaartje 1... Ik vind kaartje 1 wat sjieker... wat meer van deze tijd zeg maar... moderner... En daar hou ik persoonlijk wel van... En als je zegt dat daar ook nog wat reliëf bij is... is ie helemaal leuk! En ik vind ze allebei gewoon geboortekaartjes hoor.. niet de een wat meer dan de ander... Heeft meer met smaak te maken is mijn idee... wil je wat gewoner... wat allertijds zeg maar... dan zou ik kaartje 2 kiezen... Wil je wat sjieker en deze tijd (doet nl. wat barokachtig aan wat ik heeel mooi vind) dan kaartje 1 Succes met kiezen! Kijk anders ook eens naar het gedichtje... wat ga je erop zetten voor tekst... Vaak zie je wel dat de tekst bij een bepaald kaartje wat mooier uitkomt...
@Wishgirl bedankt voor de tip!! Ik zal eens in allebei de tekst voorstellen, we hebben stukje songtekst trouwens... Het is inderdaad beetje 'barok' net als onze trouwkaart en ik vind het ook wat vlotter (we zijn 24 en 25 jaar). Maarja ik begrijp het punt van m'n man ook wel met dat 'lievere'.... pfff lastig! Hahaha, ik lees trouwens net jouw reactie aan m'n man voor en daar was hij het toch ook wel mee eens, vooral in combi met onze trouwkaart. Geloof dat hij steeds meer naar kaartje 1 gaat... Jeeeej! Maar nou ben ik weer aan het twijfelen... hihihi! Hij vindt jouw tip over de tekst ook super, dus dat gaan we morgen's doen!
Aah kijk Zo zie je maar dat wat blikken van buitenaf toch waardevol kunnen zijn... Als jullie met jullie trouwen ook zo een soortgelijk kaartje hadden zou ik zeker voor 1 gaan... maar das dan weer mijn mening he... En ik vind de vlinder ook heeeeeel lief hoor.... Kaartje 2 vind ik zelf ook een beetje "van de bloemetjes en de bijtjes".... Succes met het voorstellen van de teksten in de kaartjes... Maak anders even zelf een kaartje in de pc met de voorkanten en de teksten erin... Uitprinten en dan heb je het letterlijk voor je...
Hihihi, ik zei al tegen Bart: 'als ik 15 jaar ouder was zou ik zeker voor kaartje twee gaan'!! Hahaha! We hebben van allebei de kaartjes hier proefexemplaar liggen dus daar zal ik het morgen eens inplakken Ja blikken van buitenaf werken inderdaad wel! Zeker met zulke tips
Kijk das helemaal mooi... proefexemplaren.... Niet beschadigen als ze terug moeten.... en dan maar kijken en testen en vergelijken! Succes!!! En laat het ons nog even weten he welke het uiteindelijk geworden is... Ik ben heeeeeeeel benieuwd!
Hihi, neehoor gewoon gratis proefexemplaren via internet besteld (stuk of 20 geloof ik ) en ze hoeven dus niet terug... Ja natuurlijk, ik zal het zeker even laten weten als we eruit zijn!! Alvast bedankt voor het meeverzinnen! Zo, en nu slaaaaaaaaapen! Liefs Lara
Lieve en mooie kaartjes beiden. Heb nr. 1 gestemd want die vind ik het mooiste. Lijkt ook een beetje op het kaartje dat we voor Lena hadden. Hoop voor je dat ze in het echt ook zo mooi zijn. Had ook een aantal besteld via de zelfde site, maar sommige vielen wel tegen!