ja heb er ook een besteld echt hele leuke vrolijke tassen en niet zo duur ben ook benieuwd hoe lang het duurt kiuzz anita
Ik heb een luiertas van http://www.littlecompany.nl/ Kijk eens op de site... echt leuke tassen in veel kleurtjes en modellen.
Even een vraagje. De tas van oilily vind ik ook erg leuk, maar duur. Op de site van oliliewood idd een stuk goedkoper. Pakken jullie dan de luiertas? groetjes sandra
volgens mij is die van 42 euro iets groter ik heb die van 37,50 en heb hem ook al binnen ikzelf vind die van 37,50 groot zat. kuzz anita
die van 37,5 en is idd gropot zat,hoop aparte vakken waardoor je de compacte tas heel efficient in kan delen,vind hem helemaal super
Ik heb gebruik een " gewone " schooltas , want ik vind de prijzen die ze ervoor vragen in een babyzaak veel te hoog. Belachelijk gewoon. Ik toevallig de vorige week een nieuwe gekocht in een tassenzaak. Een oranje et gele vlindertjes , hartjes..heel mooi. Zelfs Joe vond de tas heel erg mooi en mijn zusje had het ook al over de tas.
Ik ben wel verzekerd bij VGZ maar vind hun lime groene luiertas van het kraampakket niet mooi. Zeker niet met het plaatje op het verschoon matje. Ik heb een grijze neutrale luiertas gekocht. Wie een lime groene luiertas wil hebben mag hem komen halen (Elst, Gelderland). Stuur dan even een persoonlijk berichtje naar mij
even op google luiertassen intype en er rollen er zo een paar pagina's uit en dan maar kiezen natuurlijk ,succes
Ik vind die luiertassen ook allemaal maar overdreven duur... Ik denk dat ik ook gewoon een soort 'schooltas' idee koop! Heb wel een paar hele leuke luiertassen gezien overigens! 8)
misschien een tip?! straks bij de 9 maanden beurs kan je hele leuke tassen kopen voor heel weinig. zo heb ik een tas van zwitsal ( daar zaten allerlij produkten in voor 14,-) een tas van kinderen ( zat een tijdschrift in van hun en een slabbertje volgens mij voor 2,- ) dus ffies wachten tot de beurs eris bonnetje invullen en je heb voor weinig een leuke tas! ( moet je natuurlijk wel de planning hebben om daar heen te gaan he hihihi)
Ik heb mijn luiertas besteld bij babywalz, hij is van esprit, vondt hem echt supergaaf! Alleen in het boek kost hij 34,50 en op internet 44,50.
Ik heb gisteren mijn luiertas gekocht, een donkerblauwe met heel veel vakjes en ruimte, bij t kruidvat voor maar 7,50, was in de opruiming.