Voor mijn zoon van 3 had ik een schooltas van eastpak in legerprint heel stoer en nu dat ik een meisje krijg wil ik natuurlijk een roze en die ga ik bestellen bij www.misslittle.nl zij maakt de luiertas helemaal in jou kleur en maat kan je zelf samen stellen en niet duur vind ik. gr sofaan p.s kijk dan onder kinderkamer accessoires
Heb de mijne van eBay. Daar hebben ze echt hele originele die uit Amerika of Hongkong komen tegen leuke prijzen. Heb zelf een lichtblauwe met Snoopy erop. En hij is superhandig!
Ja Ik! Ik vind het een superleuke tas. Veel opbergvakjes waardoor je alles lekker snel terug kan vinden in je tas. Je kan alles goed sorteren. Ook fijn dat je je flessen er rechtop in kunt plaatsen. Op zich is het formaat ook oke, maar ja...een leuiertas kan nooit groot genoeg zijn, toch? Wat trouwens ook ideaaaaaaaaaal is, is dat er 2 bevestigingsbandjes met klitteband aanzitten, waardoor je hem supergemakkelijk aan iedere kinderwagen kunt bevestigen. Ook kan je hem rechtop neerzetten.
ik heb een legergroen van de prenatal (was geloof ik 20 euro) en nu ga ik er zelf allemaal leuke applicaties om naaien...
Dacht ik dat ik de VGZ-tas zonder problemen kon aanbieden. Schets mij verbazing vind mij vriend hem echt heel leuk. Goed, ik kan hem dus niet meer weg doen.
voor de mensen die een lime of aqua kleurige tas zoeken, ( ze hebben ook andere kleuren) kijk eens bij Villa Happ! Daar hebben ze tassen net als het model van Kipling van80 eurie maar dan maar 29,95!, mooi model, met matje en geplastificeerd aan de binnenkant, handig als er eens iets lekt. Ik ben helemaal happy met de mijne, aqua met een lime randje.