Welk eten missen jullie ?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Tammetje, Aug 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tammetje

Tammetje Actief lid

May 29, 2010
    145
    0
    0
    Pedagogisch Hulpverleenster
    Eindhoven
    Hey meiden...
    Ik ben al een tijdje zwanger en begin nu echt zin in dingen te krijgen die worden afgeraden om te eten tijdens de zwangerschap... grrr :(

Ik ben benieuwd wat jullie nu echt lekker vinden en nu beter niet kunnen eten...

IK mis vooral de gerookte zalm, broodje filet american en tiramisu :D ...het water loopt mij in de mond.

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik kan ondertussen weer alles eten wat wil.... maar ik miste de medium biefstuk heel erg :p

3. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

Dec 6, 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    Ohhhhh dat heb ik nou ook!! Juist omdat het niet mag, heb je er nog veel meer zin in! ;) Ik zou een moord doen voor een broodje filet american en een glas fresita (rode vruchten met bubbels en alcohol). Ik heb het al in de bestelling staan voor als ik ben bevallen :D hmmmmmmmmmmmmmmm, het water loopt me al in de mond als ik eraan denk! Mijn liefje eet natuurlijk wel gewoon af en toe een broodje filet, maar het mag van mij niet langer dan 2 dagen in de koelkast staan hoor, ik raak helemaal geobsedeerd haha...

4. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ben ineens dol op leverworst..;) mag niet te veel en dus heb ik er zin in...;) hhahaha verder valt het nog wel mee..

5. Liz

Liz Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,873
    0
    36
    ik mis op het moment bijna alle eten haha...ik heb gewoon weinig trek nog steeds of ik kots het eruit helaas...maar de biefstuk medium mis ik toch wel erg hahaha..

6. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Niks eigenlijk, maar ik eet normaal dan ook al geen vlees en vis, dus ik heb het wel heel makkelijk!

Ok, toch iets: een lekker rose biertje als je aan het einde van de middag in het zonnetje buiten zit, zo vlak voor het eten (wat natuurlijk dan ook buiten gebeurt)...
    Verder mis ik alcohol eigenlijk helemaal niet, alleen vrijdagmiddag even.

7. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

Sep 7, 2006
    4,277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    broodje filet american staat hier ook op de bestellijst!

en ik heb met hele warme zomerse dagen toch wel af en toe een biertje gemist...

nog ffies :D

8. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

Sep 30, 2009
    705
    9
    18
    Oei, een lekker glaasje rosé mis ik zekers. Daarnaast vind ik het jammer dat ik in een restaurant niet alles kan kiezen wat ik wil, dus dat de kaart ze beperkt wordt dan. Hihihi, ik lust niet eens alles, maar tis het idee hè, dat het gewoon niet kan/mag. :D :D

Groetjes, Kiki

9. Missy29

Missy29 Bekend lid

Feb 6, 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Haha hier staat ook een broodje filet american op de bestellijst voor als ik bevallen ben. Normaal eten wij het ook niet zo heel erg vaak, maar als het dan niet meer mag, dan krijg je er pas echt trek in. :p Verder heb ik ook wel weer zin in een lekker medium gebakken biefstukje. :) Naja nog 11 weken volhouden, moet lukken, heb de 29 ook al volgehouden. :p

10. angel81

angel81 Bekend lid

Apr 10, 2007
    920
    0
    0
    Alles wat rauw is: ossenworst, biefstuk, filet american, noem maar op! En broodjes leverworst zoveel als ik er maar wil. Doordat het niet zoveel mag heb ik er dubbel zoveel trek in...

11. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    3,148
    23
    38
    Heerlijke medium biefstuk! Dat is zoooo lekker! Hopelijk gaat mn zwangerschap goed en moet ik er nog heeeel lang op wachten. Het zal het eerste vlees zijn wat ik weer eet na mijn bevalling!

12. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

Sep 27, 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Filet American, Carpaccio en Jillz (geen eten, maar ik mis het wel op een lekkere zomeravond)

13. stamperke

stamperke Actief lid

Jun 28, 2010
    391
    0
    16
    hier nen lekkere pita of prépare Mmm...ma wil er ook nog lang op wachten :p

14. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Ik vraag me eigenlijk af hoe het met mosselen zit?
    Ik hoor verschillende dingen, heb er echt zin op.
    Nu mijn moeder laat ze wel altijd langer koken dan bv in restaurants.
    Maar of het nu mag ja of nee??

15. HOG

HOG Niet meer actief

Pff... alle fastfood die er bestaat mis ik :( Het lukt mij niet om vettig te eten.

16. kimv

kimv Fanatiek lid

Jul 8, 2009
    1,055
    0
    0
    Mijn biefstuk !!!!!!!!!!!!!!!! Kwam er sinds dat ik zwanger ben achter dat ik toch wel heel veel biefstuk eet. En mijn cakebeslag;). Daar heb ik ook echt trek in. Maak altijd cake om vervolgens een kleine cake af te bakken.

groetjes kim

17. Sabrin

Sabrin Actief lid

Nov 12, 2009
    112
    0
    0
    zuid holland

Ik wist niet dat mosselen niet mochten. Ik eet ze gewoon (af en toe) gebakken vind ik het lekkerst.

Verder mis ik alleen de gerookte zalm, maar ik heb alle geduld:)

18. zustertje

zustertje Niet meer actief

Mosselen mag je gewoon eten hoor je eet ze niet rauw worden gewoon goed doorgekookt!
    Geniet ervan.

19. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Dank je wel zustertje mmmmmm:D

20. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

Sep 27, 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Ooohh, dat wist ik ook niet. Deze week mosselen dus!!

Share This Page