Hey meiden... Ik ben al een tijdje zwanger en begin nu echt zin in dingen te krijgen die worden afgeraden om te eten tijdens de zwangerschap... grrr Ik ben benieuwd wat jullie nu echt lekker vinden en nu beter niet kunnen eten... IK mis vooral de gerookte zalm, broodje filet american en tiramisu ...het water loopt mij in de mond.
Ohhhhh dat heb ik nou ook!! Juist omdat het niet mag, heb je er nog veel meer zin in! Ik zou een moord doen voor een broodje filet american en een glas fresita (rode vruchten met bubbels en alcohol). Ik heb het al in de bestelling staan voor als ik ben bevallen hmmmmmmmmmmmmmmm, het water loopt me al in de mond als ik eraan denk! Mijn liefje eet natuurlijk wel gewoon af en toe een broodje filet, maar het mag van mij niet langer dan 2 dagen in de koelkast staan hoor, ik raak helemaal geobsedeerd haha...
ben ineens dol op leverworst.. mag niet te veel en dus heb ik er zin in... hhahaha verder valt het nog wel mee..
ik mis op het moment bijna alle eten haha...ik heb gewoon weinig trek nog steeds of ik kots het eruit helaas...maar de biefstuk medium mis ik toch wel erg hahaha..
Niks eigenlijk, maar ik eet normaal dan ook al geen vlees en vis, dus ik heb het wel heel makkelijk! Ok, toch iets: een lekker rose biertje als je aan het einde van de middag in het zonnetje buiten zit, zo vlak voor het eten (wat natuurlijk dan ook buiten gebeurt)... Verder mis ik alcohol eigenlijk helemaal niet, alleen vrijdagmiddag even.
broodje filet american staat hier ook op de bestellijst! en ik heb met hele warme zomerse dagen toch wel af en toe een biertje gemist... nog ffies
Oei, een lekker glaasje rosé mis ik zekers. Daarnaast vind ik het jammer dat ik in een restaurant niet alles kan kiezen wat ik wil, dus dat de kaart ze beperkt wordt dan. Hihihi, ik lust niet eens alles, maar tis het idee hè, dat het gewoon niet kan/mag. Groetjes, Kiki
Haha hier staat ook een broodje filet american op de bestellijst voor als ik bevallen ben. Normaal eten wij het ook niet zo heel erg vaak, maar als het dan niet meer mag, dan krijg je er pas echt trek in. Verder heb ik ook wel weer zin in een lekker medium gebakken biefstukje. Naja nog 11 weken volhouden, moet lukken, heb de 29 ook al volgehouden.
Alles wat rauw is: ossenworst, biefstuk, filet american, noem maar op! En broodjes leverworst zoveel als ik er maar wil. Doordat het niet zoveel mag heb ik er dubbel zoveel trek in...
Heerlijke medium biefstuk! Dat is zoooo lekker! Hopelijk gaat mn zwangerschap goed en moet ik er nog heeeel lang op wachten. Het zal het eerste vlees zijn wat ik weer eet na mijn bevalling!
Ik vraag me eigenlijk af hoe het met mosselen zit? Ik hoor verschillende dingen, heb er echt zin op. Nu mijn moeder laat ze wel altijd langer koken dan bv in restaurants. Maar of het nu mag ja of nee??
Mijn biefstuk !!!!!!!!!!!!!!!! Kwam er sinds dat ik zwanger ben achter dat ik toch wel heel veel biefstuk eet. En mijn cakebeslag. Daar heb ik ook echt trek in. Maak altijd cake om vervolgens een kleine cake af te bakken. groetjes kim
Ik wist niet dat mosselen niet mochten. Ik eet ze gewoon (af en toe) gebakken vind ik het lekkerst. Verder mis ik alleen de gerookte zalm, maar ik heb alle geduld