Hoi hoi, Ik heb een vraagje. Ik heb een mobile telefoon van samsung met een abonnement van KPN. Voorheen had ik een andere provider en had mijn mobieltje standaard zo ingesteld dat ik na elke sms een afleverrapport kreeg. Dus nieuwe foon/nieuw abb en wilde dit weer doen. Nou, KPN ondersteunt dit dus niet. Je moet dan als eerste in de sms de code *0# toetsen en dan zou je dus een afleverrapport krijgen. Maar dat moet je dus voor elke sms opnieuw instellen. Nu hoef ik niet perse van elke sms een afleverrapport te krijgen maar soms vind ik het toch wel handig dus wilde dit van de week uitproberen maar ik kan geen * of # toetsen in mijn bericht. Als ik op * klik veranderd er bovenin iets qua hoofdletters/kleine letters/cijfers en de # toets werkt in mijn berichtje als een spatie-toets. Is er iemand die dit probleem kent en weet hoe ik dit moet oplossen? Groetjes Otje
zwaar irritant is dat he?...dacht echt dat het gewoon standaard was maar niet dus. ik doe het volgende:je gaat dus een nieuw bericht maken, dan druk je op opties. dan op invoermethode,en dan druk je op symbolen en daar staan de symbolen. lekker omslachtig maar ik heb geen idee of het sneller kan
Eueuhhhmmm.... (vraag me af of ik nu heel erg blond ben) Waar moet ik precies op klikken? Want ik ga naar "bericht maken" en naar opties maar "invoermethode" staat er niet. Ik heb een samsung E900.
Heb zelf op een omslachtige manier de oplossing gevonden. Ben naar een website gegaan om te sms-en en heb de code *0# naar mezelf gestuurd. Die heb ik op mijn telefoon opgeslagen en als ik iemand wil smsen incl afleverrapport dan wijzig ik dat berichtje!
als je je bericht al heb getypt staat er dan ook niet invoermethode onder opties? bij mij komt die er alleen te staan als je al iets getypt hebt..
Ik heb het net geprobeerd toen ik al iets getypt had en dan lukt het inderdaad wel! Thanx! (stomme KPN)