Die verlengers passen overigens niet op de hema rompers. Heb ze hier dus ongebruikt liggen Hema stretch rekt idd erg lang mee, alleen hier ook grote handen waar ze bijna niet om passen.
Ik heb 5 nieuwe voor je. Dat zijn dus van die ruime mouwloze. Nieuw in verpakking. Kan ze er wel uit halen en in een envelop proppen voor je
Mijn meisje heeft nu maat 98. Rompers van de Hema zijn idd prima! C&A heeft hier rompers tm maat 92 en deze passen echt niet meer. Zeeman valt ongelukkig en H&M heb ik geen ervaring mee! Overigens vallen hier ook de rompers zonder stretch van de Hema prima, zijn alleen wel wat te breed voor dr.
Hier fan van de H&M rompers! Passen heel lang, vallen ruimer. Maar wauw wat een grote maat op die leeftijd!
De lidl heeft ook wel eens rompers, die vallen megagroot. Onze zoon zit nu in maat 86/92 en hebben een lidlromper gekregen in maat 80, maar kruis hangt tussen de knieen
Idd bij de Hema hele fijne stretch romper ook maat 98/104 heeft zoontje nu per ongeluk aan! ( zat een verkeerde maat sticker op)