hoi allemaal, ik ben nu bijna 11 weken zwanger en we zijn sinds een maand verhuisd. Er hangen nieuwe luchtjes in huis waar ik totaal niet tegenkan . Er zijn kamers waar ik al helemaal niet meer kom. Echt blij zijn met dit nieuwe huis, kan ik dus niet. Ik heb ook geen idee of het de nieuwe vloer is, het stucwerk, de dozen die nog uitgepakt moeten worden, de nieuwe bank of iets anders......Andere mensen ruiken het ook wel wat, maar het lijkt of ik door deze zwangerschap mega-overgevoelig voor geuren ben. Heeft iemand dit ook meegemaakt? Of heeft iemand tips om deze luchten uit huis te krijgen. Ik heb al een pannetje met water, sinaasappel, kaneel en suiker op het vuur geprobeerd en ik heb nog nooit zoveel appelflappen en kruidkoeken gebakken. Helaas blijven deze lekkere luchtjes maar heel kort hangen. Tips zijn enorm welkom! Groetjes!
@ Maara toen ik 6 weken in verwachting was zijn we de hele bovenverdieping gaan verbouwen. Ik had precies hetzelfde als jij...kan me dat nog heel goed herinneren. Ik heb dat gehad tot week 18 en daarna kon ik weer gaan genieten van de nieuwe babykamer enz. Het ligt echt aan de hormonen en de sterke geur daardoor Sterkte er mee!
hoi hoi Ik heb ook last van geurtjes. Maar ook vooral van de geur van voedsel echt lastig Vorige week werd ik ook misselijk telkens als ik in mijn kamer kwam. Ik wist niet wat het was. Tot ik het aan mijn vriendin vroeg. en zij rook de geur van die auto boompjes en inderdaad die lagen in mijn kamer. Dus nu heb ik er geen last meer van. groetjes
Yup hier nog 1.... Ruik niet alleen vieze geurtjes in huis maar ook buiten. Het riool komt dwars door de straat heen mijn neus is iiiiih!
Het gaat vast wel weer over. Ik denk dat het door de hormonen komt! Dan ben je toch wat gevoeliger voor dit soort dingen!
Ik ken het helemaal, ik kon op een gegeven moment nergens mee rin mijn huis tegen, dat ik meer bij mijn moeder zat! Bij mij zijn de geurtjes rond de 23 week beetje minder geworden, maar sterke luchten vind ik nog steeds vresselijk. Ze noemen mij tijdens mijn zwangerschap ook altijd Commissaris REX hahahha
Ik heb er ook onwijs veel last van. We hebben een open keuken dus de kookluchten komen mijn woonkamer binnen. Normaal was dit echt geen probleem, want tegen een uur of 9 waren de eetluchtjes echt wel verdwenen. Maar nu ruik ik het zelfs 3 dagen later nog, bah! Ik vind mijn woonkamer naar gehaktbal ruiken haha. Ik dwijl en sop me suf maar die lucht blijft hangen. Niemand anders ruikt het, dus het moet echt aan mij liggen.
Heel herkenbaar! Werd ik vroeger blij als ik thuis binnenkwam door de vertrouwde geur, nu maakt diezelfde geur me misselijk en weet ik niet hoe snel ik de deuren kan openzetten! Maar het zal wel overgaan inderdaad...en hetzelfde heb ik met het openen van de koelkast, de wasmand, echt álles stinkt! Mijn man zei al lacherig dat ik misschien kon solliciteren als politie-hond....
hoi allemaal, fijn al die reacties en goed om te horen dat het waarschijnlijk overgaat. Ons nieuwe huis stond al bijna weer te koop..... Heeft iemand ook nog tips om die geuren uit huis te krijgen? Groetjes!
hey meis, ik had het toen de babykamer net klaar was... pfff wat een lucht zeg. Vond (en vind het nog steeds natuurlijk) het kamertje heel mooi maar kwam er de eerste weken echt niet vaak en anders met een dichte neus nu heb ik vaak de ramen open gezet en stukjes zeepjes van Zwitzal in het kamertje gelegd waardoor het helemaal naar baby ruikt succes hoop dat alle geuren snel weg zijn. Liefs
Probeer eens zo'n luchtverfrissers voor in t stopcontact! Wij hebben die met 3 geuren, en vindt ze allemaal even lekker! Gewoon op elke kamer eventjes hangen tot je het niet meer vindt stinken! Wel proef-ruiken wanneer je t koopt natuurlijk, anders heb je nog 3 geuren die je misschien wel vies vindt! OF geurbuiltjes van Robijn..heb ze in de kast liggen bij de kleding, maar werkt in de hele kamer! Als ik de deur al open doe ruikt het heerlijk naar fris gewassen kleding! (ook n tip voor in n stinkende auto waar bv in gerookt wordt)