slijm spugen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Willeke1987, 31 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willeke1987

29 jan 2009
    87
    0
    6
    Vrouw
    hallo allemaal,

mijn dochtertje van 1 is de afgelopen week flink aan t hoesten en dan hoor je ook dat er slijm vast zit.
    ik heb er al van alles aan gedaan, ui onder t bed, luuf, honing door de thee. maar t blijft gewoon zo. vanmorgen werd ze wakker en dan leg ik haar altijd nog even naast me neer dan slaapt ze nog een uurtje.
    maar ze begon opeens te kokhalsen en er kwam allemaal slijm en geboer naar boven. heb geen idee wat t is? maar t is als eens eerder gebeurd vorige week. en de dokter heeft toen geluisterd maar er was niks byzonders

hebben julllie enig idee?

oja dingen als thijmsiroop of bisolvon word er gewoon weer uitgekwijlt:eek:

2. fafje

fafje Niet meer actief

mijn zoontje is bijna 2 mnd...en was verkoduen..en heeft dat dus ook...waarschijnlijk slikt ze haar 'snot" door...de slijm dus en dan spuugt ze dat op...
    hoop dat het snel over is...dnek dat je meer als dat niet kunt doen..

ik heb wel van vsm een neusspray...die wel goed werkt

3. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

als je man aan het douchen is even met haar in de stomende badkamer staan? mischien dat alle slijm dan een beetje loskomt???

hier gebruiken we bisolvon en dat hielp erg goed mja zoals je al zegt..je dochter kwijlt het uit dus dat heeft geen zin.

succes en beterschap

4. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Onze dochter heeft het de afgelopen week ook gehad. Een keer lag na het slaapje heel haar bed vol... Zooo zielig, ze bleef maar rochelen. Na een paar dagen was het over. Idd ook een ui, Luuf, neusspray ed geprobeerd, maar ze moeten het toch uitzieken.

Veel beterschap!

5. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Hier kregen we de tip om wat te laten drinken dan slikken ze het door. Hoop dat je er wat aan hebt. Sterkte

6. Boefje2010

Boefje2010 Actief lid

11 feb 2010
    350
    0
    0
    Velden
    Zeeeer herkenbaar... is hier helaas wekeljkse kost, zo waar niet dagelijks :(

Veel neussprayen met zoutwateroplossing helpt. HIerdoor wordt het slijm ook dunner waardoor het makkelijker afgevoerd wordt.

7. Willeke1987

29 jan 2009
    87
    0
    6
    Vrouw
    hey meiden bedankt voor de tips. in de douch hebben we ook al een paar keer gedaan en we hebben een neusspray met zoutwateroplossing die we 3x per dag gebruiken. de dokter zegt dat dat de beste neusspray is en dat vooral otrivin voor kids echt rotzooi is. ik ga die van vsm morgen halen dus hoop dat t wat word.

reactie op elke: wij hadden idd ook het bed vol liggen met groen gele (sorry niet echt smakelijk) slijm.

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Lisa had dat maandag ook, was op het kdv, ze was er helemaal ziek van, echt heel zielig. Ze bleef maar kokhalzen, op een gegeven moment kwam er heel veel dik slijm uit. Ze slikken het inderdaad via hun neus door en soms blijft het wat vast zitten. Neusspray werkt vaak goed, dat maakt het slijm wat dunner. Hier vanwege de sonde niet echt een optie helaas.

Deel Deze Pagina