Welk fletcher hotel?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door jomay, 17 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jomay

jomay Bekend lid

5 sep 2012
    579
    316
    63
    Vrouw
    Ik heb 2 bonnen voor een fletcher hotel overnachting en wil in de kerstvakantie met ons gezin een nachtje een hotel boeken. Idee is het oosten van het land, daar komen we niet zo vaak. Liefste eentje met een zwembad en sauna, in mooie en groene omgeving.
    Alleen ik lees heel matige recensies op internet. Vieze kamers, vergane glorie...
    Is heel veel werk om alle hotels op te zoeken en te lezen.

Zijn er fletcher hotels die jullie aan zouden raden?

2. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Bijna alle Fletchers zijn ruk, maar Fletcher Zuiderduin Beach Hotel is echt mooi! Zwembad is buiten, maar alles is nieuw en gezellig binnen:) Vlakbij leuke Zeeuwse dorpjes en het strand!

....edit....ik heb er al een hoop gezien en al 2 keer mijn geld terug gehad omdat het echt TE ERG was...

3. jomay

jomay Bekend lid

5 sep 2012
    579
    316
    63
    Vrouw
    Dank voor je reactie... daar was ik al bang voor, dat de meeste ruk zijn...
    Die zuiderduin klinkt goed maar mijn ouders wonen in zeeland en daar gaan we al heen in de vakantie en wonen zelf in de randstad, limburg komen we ook vaker dus vandaar dat we een keertje naar het oosten wilden...

Wat bedoel je met TE erg?
    Beetje rommelig vind ik niet erg maar als het echt smerig is...:|
    Misschien heb je dan ook afraders? zit nu te kijken bij de hunzeberg of arnhem doorwerth

Cindy1977 vindt dit leuk.
  4. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Doorwerth ben ik pas geweest, of er een voetbal team in de kamer had gezeten voor ons XD Geen lift, geen airco en 40 graden die dag, alles kapot en 150 jaar oud. Wel een prachtige omgeving! Daar zat ik via vakantie veilingen voor 15 euro, maar dat was nog te duur. Toen die mevr vroeg bij het uitchecken of alles naar wens was geweest, ging ik compleet stuk met puber XD Maar dat was geen klagen waard voor dat bedrag vond ik. Niets betaald, dan krijg je niets.

Die bij Den Bosch is ook vreselijk oud.

Die bij Den Haag ook.

Maar ik moet wel zeggen dat ze flink aan het opknappen zijn. Anders kies je een gerenoveerde uit? Of je belt ze even? Ze geven wel eerlijk antwoord hoor.

jomay vindt dit leuk.
  5. jomay

jomay Bekend lid

5 sep 2012
    579
    316
    63
    Vrouw
    hmmm toch maar geen Doorwerth dan...
    Kijken of het lukt om een beschikbare gerenoveerde te vinden, met zwembad, in t oosten...

6. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik woon in het oosten en dan zou ik je qua omgeving de Sallands heuvelrug of Dinkeloord aanbevelen. De recensies zijn niet super maar dat heeft volgens mij geen enkel Fletcher hotel.

In de omgeving zijn wel leuke dingen om te doen, natuur, pretparken, dierentuinen net over de grens in Duitsland

jomay vindt dit leuk.
  7. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.683
    113
    Ja idd dr sallande heuvelrug isqua omgeving super. Het restaurant is daar wel lekker. Wij aten daar omdat wij bij een hotel van hun gillend gek werden dus kregen een te goed bon voor eten. Oude meuk, gehorrig, vrij vies.

jomay vindt dit leuk.
  8. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik heb 3 maanden geleden in Fletcher Nieuwegein gezeten en had echt een hele mooie kamer!!
    Alleen dan weer geen omgeving waar je heen gaat omdat het mooi is. Ik zat er vanwege een cursus. Maar het hotel was top

jomay vindt dit leuk.
  9. jomay

jomay Bekend lid

5 sep 2012
    579
    316
    63
    Vrouw
    Het is de Buunderkamp geworden in Wolfheze!
    Heb gebeld voor advies maar ze konden er niks over zeggen, en deze stond in een top 10 lijstje van Fletcher hotels...
    Ben benieuwd...
    Uiteindelijk vind ik het niet eens zo goedkoop want ben nu met alle toeslagen ruim 150,- kwijt voor 1 nacht (2 basic kamers) incl ontbijt...

Cindy1977 vindt dit leuk.
  10. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Wij gaan binnenkort naar Fletcher hotel Mooi Veluwe in Putten. Heb er geen ervaring mee, dus als we er geweest zijn zal ik mijn ervaring hier delen :)

11. jomay

jomay Bekend lid

5 sep 2012
    579
    316
    63
    Vrouw
    Die werd ook goed beoordeeld! Maar had geen plek meer op mijn beschikbare dag. Ben benieuwd:)

Jorietje vindt dit leuk.
  12. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.497
    4.334
    113
    Vrouw
    Die in Paterswolde was prima (bij Groningen), die in Leeuwarden was ook super! De mooiste was die in Sluis, prachtig en wat een mooie kamers en een heerlijk ontbijt!

jomay vindt dit leuk.
  13. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.960
    15.002
    113
    Die in bergen op zoom beviel goed, eten prima, sauna opties (wel badkleding en slippers mee). Het is geen elyssium maar ff infra rood is best lekker. De stoomcabine heb ik wel overgeslagen, maar dat zal mijn neurotische tik zijn van hotel met sauna faciliteiten die allicht niet altijd even populair zijn en legionella risico's. (was bij ons net een sauna dichtgegooid vanwege legionella, dus dat speelde ook mee)

14. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Die is ook al super oud, dat was volgens mij 25 jaar geleden een Tulip inn. Maar daar ben ik verder nooit in de kamers geweest, wel in het restaurant en daar kun je prima eten :)

Die in Etten Leur daar in tegen hebben we wel geslapen en die was ook aan een opfrissing toe.

15. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Wij zijn net terug uit Fletcher hotel Mooi Veluwe in Putten. Prima gehad daar. Kamer was heel basic maar prima voor 1 nachtje. Alles was goed en schoon. We hadden 3 gangen menu erbij gedaan. Was goed eten. Vanmorgen ontbijt was voldoende keus en erg lekker.

Ik denk dat er 2 gedeeltes waren. Nieuwer en ouder. Wij zaten in het oudere gebouw.

Vriendelijke mensen bij de receptie. En ook in het restaurant vriendelijke bediening

16. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Ik ben afgelopen zomer met mijn dochter in Heelsum geweest ( vlakbij Arnhem) en dat was echt heel goed. We hadden een grote, nette en moderne kamer. Er is een zwembad met sauna's en bubbelbaden. Het ontbijt was enorm goed. Het jaar ervoor zijn we in Egmond aan zee geweest. Vrij basic en de badkamer was verouderd. Maar wel de deur uit en op het strand.

Is iemand wel eens in Den Haag geweest? Ik heb nog bonnen liggen voor twee nachtjes. En weet ook niet goed waar naartoe.

Deel Deze Pagina