Momenteel ben ik bijna 12 weken in verwachting van mijn tweede kindje. Ik heb een dochtertje van bijna 15 maanden. Voordat we haar kregen, heb ik 2 miskramen gehad, 1 bij 13 weken( er bleek geen vruchtje te zitten) en 1 bij 6 weken. Sinds afgelopen zaterdag verlies ik dagelijk bloed, het is niet veel maar toch. Zaterdag was het wel heftig, helderrood bloed, toen mocht ik de dag erna langs voor een echo en daar bleek alles goed. Afgelopen woensdag verloor ik helderrood bloed met 2 stolsels, gelijk in paniek want ze hadden nog zo gezegd als er stolsels aanwezig zijn, dat het dan niet goed is. Ik weer langs voor controle bij de VK en het hartje klopte gewoon nog, gelukkig maar! Toch maak ik me nog steeds zorgen, omdat ik niet weet waardoor de bloedingen komen en omdat ik ook steeds gekke steekjes in mijn buik heb. Ik ben gewoon bang dat er iets niet goed is? Heeft iemand van jullie hier ervaring mee en weet iemand waardoor het kan komen en hoe lang heeft het bloeden bij jullie geduurd? Groetjes Sas
ik heb dit bij mijn 1e zwangerschap ook vaak gehad, elke keer moest ik naar de gyne komen, en ben ook een aantal x opgenomen in het ziekenhuis die zwangerschap. Echter is er nooit een reden gevonden wat er precies aan de hand was. Er zijn inwendige onderzoeken en placenta onderzoek gedaan,baarmoeder onderzoek....niks gevonden. In de 2e zwangerschap heb ik het dan ook maar 1x gehad. Maar als je het niet vertrouwd direct je VK of Gyn bellen...hier zeggen ze altijd liever 10x te veel als 1x te weinig. Succes nog!
ik heb er ook last van gehad nu nog beetjes zondag ook veel verloren en heb nu extra controlles.hier ook inwendig onderzoeken gehad en wacht nu op de uitslagen van de gynaecoloog.als je niet vertrouwd gewoon weer bellen hoor doe ik ook.ook ik heb stolsel verloren en toch nog alles goed en hartje en echo's veel gehad maak je niet druk meiss en anders gewoon aan de bel trekken.
Dank jullie wel voor de reacties! Ik doe zelf zowiezo rustig aan, dat zeggen ze dat je dat maar beter kunt doen. Mijn VK zegt ook dat ik altijd mag bellen, maar we gaan waarschijnlijk( als het over een week nog bloedt) ook weer naar de gyn. Kijken wat die zegt. Sas
Ik heb ook bloedingen gehad..eerst dachten ze dat de placenta gedeeltelijk over de baarmoedermond aan het vormen was, een gesprongen adertje of een klein scheurtje met de groei van de baarmoeder..er was in ieder geval niks aan de hand.. Inmiddels alweer 4 maanden aan het genieten van een heerlijk gezond ventje..maar wat een onzekerheid brengt het met zich mee he! Hier een bewijs dat het dus toch allemaal goed kan komen. Veel succes meid, en hopelijk stopt het snel zodat je wat meer kunt gaan genieten!