Waar vind ik (?) weet niet hoe ze heten

Discussie in 'De lounge' gestart door KanjerB, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Weten jullie misschien waar ik van die opbergzakke kan vinden die je met een stofzuiger vacuum kan zuigen? We gaan volgende week op vakantie met de auto. Omdat de buggy mee gaat hebben we haast geen ruimte voor ander bagage, onze kleren wil ik in die zakken meenemen.

2. zwangerregnawz

zwangerregnawz Bekend lid

12 jun 2010
    907
    27
    28
  3. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ja idd bij blokker!

4. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.114
    1.799
    113
    Kraamverzorgende
    Blokker heeft ze!

5. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    op mp heb je ze goedkoper...... ff zoeken

6. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    super Bedankt meiden! heb ze gezien op de site. Ga vandaag even langs

7. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    Ik heb die van de blokker en vond ze helemaal niet fijn, ik had er al mijn babykleding in gelegd. Vorige maand haalde ik het onder het bed vandaan en het was een oerwoud aan schimmel.Alles was pik zwart alsof er een hele lading zwart zand in gegooid was, en stinken dat het deed! Heb alles weg moeten gooien.

Zoiets zal niet gebeuren met een vakantie, maar het plastic van die tassen vond ik ook niet fijn, het is helemaal niet stevig, de sluit knoppen die het vacuum moeten houden ook niet.

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ik las net op een ander forum dat die van de Blokker inderdaad niet erg lang vacuum houden en zij gaven als tip om ze bij de paardenboulevard te bestellen.

Paardenboulevard

9. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Wat goed dat ik dit lees. Kon vanmiddag gelukkig toch niet langs dus heb ze niet gehaald. Bestel xe wel op die site van paardenboulevaard. Maar zouden die ook niet gaan beschimmelen en stinken dan?

10. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    hier ook een paar bij de blokker ooit gekocht en die blijft idd niet lang vacuum hoop moeite het erin te krijgen en even later waren ze alweer losgeschoten :S vind het echt rotdingen die sluiting daarvan...

11. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    hou er rekening mee dat je op je vakantie plek ook een stofzuiger moet hebben om ze weer vacuum mee terug moet nemen :) je hebt ze trouwens ook bij de xenos....

suc6 er mee

12. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Het gaat waarschijnlijk ook wel erg kreuken hoor! Da's misschien niet zo handig voor op vakantie.

13. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    We gaan daar naar. Ons ingerichte huis dus dat komt gelukkug goed met kreukelen of de stofzuiger.

Of hebben jullie andere tips? Want de prenatal buggy gaat mee we hebben een bmw 528i dus niet echt en hele grote kofferbak. Plus voor onderweg hebben we natuurlijk ook veelw ater drinken en eten nodog.

Deel Deze Pagina