Hoi Donderdag feest op t werk kinderdagverblijf. iedereen moet verkleed. Nu kan ik dus echt niks vinden. Collega en ik willen t zelfde, maar we weten niet wat?! Iemand tips? Hoe kunnen we gaan.. t moet makkelijk zijn om in te werken. niet te warm en t moet de kids 0-4 niet afschrikken... Heb bij de action wel van die feestpruiken (rose) gekocht.. alvast bedankt!
Als je googled kom je best veel ideeen tegen, kijk maar eens; Nieuw! DAMES FEESTKLEDING Gaat vast lukken joh! Veel plezier alvast
Heb je een thema? Wij hadden laatst prinsessen en ridders als thema (ook kdv). Hiervoor had ik een roze jurk gemaakt. Voor carnaval heb ik met tule een strokenrok gemaakt. Deze was echt in een avondje klaar. Roze shirt erop kroontje en toverstaf en ik was helemaal klaar. Vooral de roze rok doet het elk jaar weer goed.
Nee we hebben geen thema, en echt veel tijd hebben we ook niet meer.. prinses is inderdaad wel leuk.. kroontje en toverstaf is makkelijk, denk ik.. en roze.. heb je een foto van die stroken rok? thnx ps. wil er niet echt veel geld aan uitgeven dus ik heb geen zin om complete outfit te kopen.. t word warm donderdag moet er wel in kunnen werken
Zo snel geen foto van de rok die ik heb gemaakt maar om je een idee te geven: Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.pucks-partyshop.com/media/catalog/product/cache/14/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/f/0/f0z2b6k2h3b9c9t7d8.jpg Zo iets alleen dan eerst een onderrok gemaakt en dan een aantal lagen tule ( iets meer dan op de foto) en dan elke laag een stukje langer. Helemaal boven in een tunnel met een elastiek erin en klaar.
rode/gele/groen/paarse tuinbroek (werkoveral) smincken(of masker) als teletubbie? je kan ook nog opvulling in die pakken doen zodat je lekker bollig bent, zilverpapier op de borst en o..owww doen....is dat wat?? zo heb ik het weleens gedaan met een collega van me..
Je komt uit Wijhe! Daar heb je ook carnaval! Heb je niet nog een carnavalskostuumpje liggen? Of doe je daar niet aan Misschien iets van kok ofzo, dat kennen kinderen vaak ook wel van de televisie..
of als oud vrouwtje....offe..euhh....vlinder(vleugels maken met beetje ijzerdraad en dan een panty oid overheen trekken) fleurige kleding/maillot. Engel zelfde verhaal maar dan in het wit gekleed..goud dingetje boven hoofdje (bv ook van ijzerdraadje en goudfolie) volgens mij is er wel voldoende te bedenken hoor. als je man toch nog wat overalls heeft liggen kan je ook met zn 2 als tuinman of bouwvaker gaan(vieze vegen op je gezicht) succes...je vind vast wel wat leuks!!
Heb je geen oude spijkerbroek en t-shirt? Spuitbusjes halen, veiligheidsspelden oogpotlood veel mascara en haarlak. En je hebt een punker back to the eighties
Misschien verkleden als een prinsesje? Lekker makkelijk en vooral niet duur, ook erg leuk voor de kindjes
haha nee doen weinig aan carnaval hier.. Die van een bouwvakker is een goed idee.. en anders kok oid.. Ik ga wel eens ff snuffelen i nde kleding hier Thnx dames!
Nou.. Wijhe is altijd wel aanwezig in de grote optocht in Raalte haha! Maar goed, ik snap je punt! Succes met zoeken!
haha pyama wat is dat Als snoepje is ook leuk idd.. Haha Wijhe is er wel maar ik niet ja soms optocht kijken Ik heb net op mp rose vleugeltjes gekocht roze haren roze shirt.. ga gwoon als pink lady ofzo .. Maar meer tips zijn altijd welkom