Jullie zijn geweldig! Ik ga dadelijk eens een rondje in de omgeving maken langs deze winkels. Zelf ben ik bij Intratuin en Coppelmans geweest (voor hier de grote zaken op kerst gebied) maar daar scheen paars niet in te zijn (of zo in dat er 2 weken terug al niets meer was, haha!) Bedankt iig, ik laat even weten als ik geslaagd ben!
heel erg mooie kleur! ik ben dat rood en zilver wel beu nu! ik ga ook de paarse halen die bij wibra zijn idd wel erg goedkoop! ik ga daar eens kijken
Zo het is gelukt hoor! Ik ben gegaan voor vancranenbroek. Kon digitaal mooi de folder even bekijken en mijn oog viel ook direct op de antraciet ballen (nog mooier samen met paars dan zilver vind ik, wat ik eerst in gedachten had!) dus daar heb ik mijn slag geslagen De prijs is echt schandalig zo goedkoop. Goed, je ziet dat het plastic is maar dan nog: 24 ballen van 8 cm voor 1.99, 24 ballen van 10cm voor 4,50 en nog wat van die pegeltjes, volgensmij 6 voor 70 cent en slingers van 240cm voor 30 cent Voorlopig heb ik dus kerstballen genoeg! Bedankt allemaal!
Oooh, je hebt al ballen hihi mooi zo! Hier ook plastic ballen hoor, baby blauwe en baby roze, anders slaan de katten ze eruit en zijn ze stuk hihi