OOk ik heb PCO en zijn sinds 1,5jaar aan het proberen zwanger te raken... Heb reeds een cyclus met hormonen achter de rug (zonder inseminatie), zonder resultaat. De tweede cyclus is bezig, donderdag moet ik ongesteld worden (hopelijk van niet...) Vorige week woensdag plots hevige buikpijn, overstimulatie. Blijkt dat ik toch zwanger ben (vrijdag positieve bloedtest). Dit weekend voelde ik me ook zwanger: pijnlijke borsten, uitslag, veel honger... Deze symptomen zijn verminderd vandaag, zou dit een slecht teken zijn of zou het door al die hormonen komen? Wie herkent deze situatie? Ann
Ze zeggen dat de symptomen per dag kunnen verschillen. Dus het wil niet zeggen dat er wat mis is. Als je je heel erg onzeker voelt, bel dan even met de gyn of de huisarts. Die snappen best dat je voorzichtig bent en kunnen al je vragen goed beantwoorden. Probeer er van te genieten. Mocht het fout gaan, dan kan je er toch niets aan doen. In ieder geval gefeliciteerd, wat een verrassing!
Hoi, Is niet te zeggen dat als je kwaaltjes een dag minder is dat je dan een MK krijgt. Zo lang je niet vloeit zou ik me niet ongerust maken als ik jou was. Dat is niet goed voor het kindje. Ik snap dat het moeilijk is. En zkr bij de eerst is het allemaal zo spannend en maak je je overal druk om hihi. Als ik even niet misselijk was dan was ik ook heel bang. En als ik terug kijk denk ik waar heb ik me druk over gemaakt. Pas toen ik begon te vloeien wist ik dat er echt iets mis was. Maar probeer te genieten! En niet te veel stresse das echt niet goed.
Wat voor hormonen heb je dan gebruikt dat je last had van overstimulatie? Verder lijkt deze vraag een beetje op die andere. Heb daar ook al gereageerd. Wil je proberen voor dit soort dingen geen twee topics te openen, wordt anders wat onoverzichtelijk (ook voor jezelf). Nogmaals succes. Elmo
Ik zie overal nieuwe topics met dezelfde vragen! Niet echt nodig volgens mij maar goed, Allereerst welkom op het forum. Met de zoekfunctie kan je een hoop vragen die je stelt terugvinden. Gefeliciteerd met je zwangerschap, het is logisch dat je onzeker bent over de symptonen. De ene dag zijn ze er wel en de andere dag niet. Hoeft niet te betekenen dat het meteen misgaat. Pas als je begint te vloeien is het foute boel, maar teruglopende hcg waarden zijn ook niet goed. Het hoort juist steeds te verdubbelen. Pregnyl is na 10 dagen uit je bloed, dus als er een bloedtest is gedaan en hieruit blijkt dat je zwanger bent zou het in orde moeten zijn. Succes en probeer ervan te genieten. Elvira