Zeg eerlijk meiden: stel ik mij aan?

Discussion in 'De lounge' started by Melrose, Dec 31, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Melrose

Melrose Fanatiek lid

Jun 26, 2011
    1,601
    14
    38
    Flevoland
    Lieve dames,

Allereerst alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar! Nog even en het is alweer 2014....tijd vliegt, he? :)

Dan val ik maar gelijk met de deur in huis. Ik stel me waarschijnlijk ontzettend aan, maar het me echt even van het hart.
    Heeft jullie vriend/man ook veelvuldig contact met andere meisjes/vrouwen? Dan bedoel ik geen lichamelijk contact (hoop ik...) maar veel via Whatsapp. Echt iedere dag, vaak de hele dag door. Gisteren begon het al om 06.00 uur en de laatste was rond 22.20 uur geloof ik. Ja, ik heb dat gecheckt op zijn telefoon. Dat is natuurlijk stom van mij, snap ik, maar het geeft me echt een naar gevoel. Gewoon, in mijn onderbuik. Die "andere vrouw" is ook nog eens een close familielid. Ze lijkt een beetje op mij, maar is de jongere, meer sexy versie van mij. Zij is mooi slank, en heeft meestal een half zichtbare boezem en ik heb maatje 42/44 en vind mezelf vaak al niet mooi. Ben een erg onzeker meisje, wat mijn uiterlijk betreft. En dan helpt het dus niet dat mijn man mij vaak weinig te melden heeft, maar blijkbaar wel voldoende verhalen en tekst overhoudt voor haar! Echt IEDERE DAG zitten ze urenlang te Appen.
    Ik heb hem al eens eerlijk gezegd dat het me gewoon niet lekker zit. Maar dan weerhoudt hem er niet van om ermee door te gaan. Ze zaten vandaag zelfs te appen terwijl zij bij ons op bezoek was! Gewoon, onder mn neus. Zij schoot in de lach, ze zei dat hij een grappig berichtje stuurde, ik vroeg wat er dan was, zijn ze allebei even stil. Ik werd en word er gewoon nerveus en nog onzekerder van! :(

Okay, komen ze:
    Vraag 1: stel ik me aan? Waarschijnlijk wel he, eerlijk zeggen hoor!
    Vraag 2: hoe zou jij omgaan met de beschreven situatie?

Liefs en alvast een prettige jaarwisseling (jaja, welke mafkees zit er op ZP op Oudejaarsavond :D )

2. Imensa

Imensa Niet meer actief

Nou je stelt je zeker niet aan. Ik zou het heel raar vinden en als het mijn man was hem lekker naar haar toe sturen aangezien hij het gezelliger vind met haar.

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Uuuuh, nou nee hoor. Ik zou het ook écht niet op prijs stellen.
    Je zegt familielid, neef/nicht, of aangetrouwd?
    Ik zou zeggen, óf je dimt het in wat het neemt abnormale vormen aan, óf je gaat gezellig met haar samenwonen.

Oh, en jij ook een gezond en mooi en een man die minder met andere vrouwen whatsappt in 2014!!

4. Brezjika

Brezjika Bekend lid

Je zegt het eerst in meervoud, meisjes/vrouwen, maar je verhaal gaat over 1 persoon. Zoals jij het verteld, vind ik het niet normaal. Ik zou ook mijn twijfels krijgen!

5. jomidi

jomidi Bekend lid

Oct 13, 2010
    904
    1
    0
    Uhhhh wat vreemd!
    Vooral dat ge-app waar je bij zit.
    Je word volledig buiten spel gezet.

*niet leuk*

6. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    2,006
    0
    0
    Nee je stelt je niet aan, vind het zelf belachelijk.. Hij is toch met jou samen.. Het lijkt eerder of hij een relatie met haar heeft ipv met jou als hij de hele dag met haar appt en zelfs als zij bij jullie is..

Ik had er wat van gezegd toen ze bij jullie was, waarom hun de hele dag appen en of ze niemand anders uit kan zoeken om te appen ipv je vriend

7. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

Aug 24, 2013
    760
    0
    0
    Ik zou het ook heel vreemd vinden... Helemaal zo vaak en de hele dag door en al helemaal als ze berichtjes naar elkaar sturen waar je bij bent, wat een onzin :/ Maar als je t in zn telefoon hebt gezien, heb je waarschijnlijk ook gezien waar het over gaat? Is het gewoon een slap geouwehoer gesprek of praten ze specifiek ergens over?
    Ik zou in ieder geval zeggen dat ik er niet blij van word en of ie misschien liever bij haar op de bank zou gaan zitten.

8. angel229

angel229 Niet meer actief

Nee, ik vind van niet. Ik zou het echt niet leuk vinden als mijn man veelvuldig contact met andere vrouwen heeft. Dus ik kan me indenken dat je onzeker er van word.

9. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Vind dat je je helemaal niet aanstelt! Zou dit echt niet accepteren van hem. Belachelijk.

10. dobbel

dobbel Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    3,868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Uuhm nee niet normaal,
    En in onze familie is zoiets gelijks gebeurd, en nee dat is echt niet gezond.

maar neem aan dat je gezien hebt waar het over ging, en heb je ze er al eens mee geconfronteerd.

11. dochters

dochters Fanatiek lid

Jul 11, 2013
    4,894
    15
    38
    Female
    Nee hoor, je stelt je niet aan. Ik vind het ook vreemd! Ik zou hem er wel op wijzen dat je dit niet prettig vind en of hij ermee wil stoppen!

12. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

Jan 4, 2013
    4,621
    1,576
    113
    Female
    het oosten
    Ik vind het heel erg raar gedrag!
    Ik zou dat echt niet goedvinden. Hij moet normaal doen, hij leeft met mij en anders gaat ie maar lekker bij haar wonen.

Maar serieus: ik zou het hier toch wel even serieus met hem over hebben.

13. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    1,647
    0
    36
    Overijssel
    Nee je stelt je niet aan. Dit zou ik ook niet leuk vinden.
    Weet je waar ze het over hebben?

14. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nee je stelt je niet aan.. wat een stom gedoe.

15. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Ik zou het niet trekken

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Het kan misschien gewoon een goede vriendin zijn wat ik dan niet raar vind. Mijn zusje der beste vriend is een man en al jaren maar echt als gesprekspartner en niet voor een relatie etc. Zijn bijde gelukkig met eigen partner :)

Wat ik wel ongepast en raar vind is app sturen na elkaar waar jij bij zit en dan onsmakelijk lachen en jij van niks mag weten. Dit vind ik vernederend en smakeloos vanuit bijde. Als ze niks te verbergen hebben kunnen ze gewoon praten toch. OK heel de dag door app sturen is geen gewone vriendschap meer

17. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

Apr 3, 2012
    1,379
    0
    0
    Zo dan.... hier was er bonje geweest waar madam bij was. "O ik mag het niet weten? Prima, daar is het gat van de deur want ik ga nu met mijn man praten".

Serieus; wat ik begrijp is dat er meerdere dames zijn maar dat die ene je daadwerkeljjk onzeker maakt. Zou er echt wat van zeggen. Zeker niet dat jij je aanstelt!

18. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nee, echt volkomen belachelijk!

19. Smnee

Smnee Niet meer actief

Nee, dit is niet normaal hoor. En helemaal appen waar jij bij zit? Wat stond er in de berichtjes?

20. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Nee, je stelt je niet aan!
    Dit is geen normale situatie, en ik kan me voorstellen dat het jou niet lekker zit.
    Ik vind het erg raar, dat je al eens aan hebt gegeven dat je het niet fijn vind, en dat hij zich daar niets van aantrekt.
    Ik zou het nu niet meer aangeven, ik zou nu eisen dat het stopt, zo niet; dan volgen er consequenties.
    Eens kijken of hij er nog vrolijk mee door gaat...

Fijne jaarwisseling alvast.

Share This Page