Mn dochtertje wordt bijna 3. Wat moeten we haar in hemelsnaam geven? Of op haar lijstje zetten? Hebben jullie tips?
Step? Al heeft mijn bijna 3 jarige al een step sinds haar 2e, dus wellicht is het al in huis bij jullie. Ik overweeg een fiets. Ze is sinds kort aan het fietsen op de krakmikkige 4e-handse 12" (met zijwielen) van haar zus en dat gaat best goed. Wellicht dat een goede 12" fiets nog beter gaat. Verder hield ik al een lijstje bij met haar wensen en er staat nu op: - grote eenhoornknuffel - wandelende hond of kat - playmobil prinsessenkasteel Dit waren de dingen die ze zelf aan gaf, ik weet nog niet hoe haalbaar ze zijn
-Buitenspeelgoed (step, loopfiets, stoepkrijt, hoelahoep, springtouw, skippybal, skelter) - Playmobil - Verkleedkleren - Dekbedovertrek van haar favoriete serie - Poppenhuis - Spelletjes; Jumbolino, Mens erger je niet dierenvriendjes, memory
Bordspel zeker bij Haba en djeco heb je veel spellen die heel leuk zijn om mee te beginnen Smart games Step , fiets Playmobil of Lego (Voor) leesboek Sommige kunnen al met 3 heel leuk met Barbie poppen spelen. Zo'n houten huisje voor kleine poppetjes is ook heel leuk
Voor familie: •barbie’s (de kleine dingetjes die erbij zitten misschien nog even apart bewaren voor als ze wat ouder is), maar barbie’s haren kammen vond mijn dochter geweldig. • playmobil • legpuzzels Kado van jullie: • fiets/step • barbiehuis, playmobil huis/boerderij
M’n 2 jarige dochter is gek op de houten treinbaan. En op de hubelino knikkerbaan Keukentje Step Fiets Schommel Puzzels
Wat ze hier graag doet momenteel is kleien en puzzelen. Daarnaast speelt ze graag met de pop en playmobile. Oudste kreeg voor zn 3e verjaardag een fiets met zijwielen. Of de jongste al zover is moeten we tegen die tijd even bekijken, maar een step komt hier ook op de lijst.
Dochtertje is net 3, ze heeft van ons een poppenhuis gehad waar ze echt heel leuk mee speelt! Puzzelen en spelletjes vind ze erg leuk om te doen en met de playmobil speelt ze leuk in combinatie met het poppenhuis.
Klei doet het hier altijd goed op het lijstje en boeken ook. Hier heeft dochter een poppenhuis gehad van opa en oma, konden er mooi accessoires op het lijstje. En van ons heeft ze een trampoline gehad. Verder wat speelgoed voor buiten wat ook erg in de smaak viel, watnieuws voor in de zandbak en een setje waarmee ze kon tuinieren en een waterbaantje
Oke ik voel me nu best verwend. Op een step na heeft ze zo ongeveer alles wat jullie opnoemen. Van klei tot poppenhuis, 3 (loop)fiets, driewielers etc. Ze heeft wen groot speelhuis met glijbaan, schommels en zandbak. We hebben hubelino toch toegevoegd, playmobil en van ons krijgt ze wen trampoline. Tiptoi kreeg ik nog als tip en een droomhuisje. Ook heb ik bloembakken met aardbeienplantjes gevraagd voor aan haar speelhuisje. Oh en een klein cadeautje met een aanvulling voor in de spaarpot. T is toch te gek wat ze allemaal heeft..
Hier doet onze peuter best leuk mee met spelletjes als: kleurentorentjes, knappe koppen (het bordspel), huisje boompje beestje, toren van Pisa. Ook met de aquabeads en K’nex (die grote stukken, vanaf 3 jaar) van haar broer speelt ze soms leuk mee. Toverstiften en blopens zijn hier ook favoriet. En verder hebben wij van bijv. opa en oma ofzo wel eens een jaarkaart of entreekaartje van een dierentuin ofzo gekregen...